توسط TENAA تایید شد؛ وان پلاس 2 دارای صفحه نمایش QHD و 4 گیگابایت حافظه رم است

بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های چینی، منتظر معرفی نسل دوم گوشی وان پلاس ملقب به قاتل پرچم‌دار هستند، از این رو طی ماه‌های اخیر اطلاعات ضدونقیضی در رابطه مشخصات سخت‌افزاری این محصول از طریق منابع مختلف منتشر گردیده است.

0

طی هفته‌های اخیر بارها، بارها و بارها شاهد درز اطلاعات و تصاویری منتسبت به نسل دوم قاتل پرچم‌دار بوده‌ایم، اما اکنون یک منبع معتبر به نام  TENAA که به نوعی اداره استاندارد محصولات الکترونیکی کشور چین نیز محسوب می‌شود، تصاویری رسمی از این محصول را در کنار مشخصات سخت‌افزاری کامل بر روی وب‌سایت خود قرار داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط TENAA، وان پلاس 2 از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد و نسخه اصلاح شده اسنپ‌دراگون 810 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده قرار است به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 430 نقش قلب تپنده این گوشی بالا رده را بازی کند.

نسل دوم گوشی محبوب وان پلاس دارای حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی بوده، با این حال امکان افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز امکان‌پذیر است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی مجهز به فلاش دوگانه و فوکوس خودکار لیزری، دوربین سلفی مجهز به سنسور 8 مگا پیکسلی، اسکنر اثر انگشت، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از درگاه USB-C اشاره کرد. انتظار می‌رود کمپانی وان پلاس از این محصول در تاریخ ۵ مردادماه رونمایی کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.