پرندگان خشمگین 2 برای ویندوز فون عرضه نخواهد شد

یکی از دغدغه‌های کاربرانی که قصد دارند به استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون مهاجرت کنند عدم وجود برنامه‌ها و بازی‌های کافی برای این سیستم‌عامل است. مشکلی که اخیرا تا حدود زیادی هرچند با تاخیر مرتفع شده است.

0

با این وجود برنامه‌ای مانند اینستاگرام با وجود بهره گیری ویندوزفون از دستگاه‌های سری لومیا با عکس‌بردای بسیار خوب، خیلی دیر برای این سیستم‌عامل عرضه شد و عرضه سرویس‌های کاملی مانند اسنپ‌چت نیز همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انگری بردز نیز که از جمله بازی‌های موفق در همان بدو ورود به اپ‌استور بود و حتی باعث شد Rovio، شرکت فنلاندی سازنده آن به غولی در دنیای برنامه‌های ویژه گوشی‌های هوشمند مبدل شود اگرچه در سال 2009 برای آیفون عرضه شد اما دو سال بعد نهایتا برای ویندوزفون ارائه شد. با این وجود در صورتی که فکر می‌کنید این روند اکنون و در انگری بردز 2 تغییر یافته شاید بد نباشد نیم‌نگاهی به‌ اظهار نظر یکی از اعضای تیم پشتیبانی Rovio داشته باشید.

این عضو با اظهار تاسف از عدم عرضه این نسخه از بازی انگری بردز برای ویندوزفون اعلام کرده:

متاسفانه Angry Birds 2 برای ویندوزفون عرضه نخواهد شد. ما پیشاپیش از این بابت عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم که این شانس را داشته باشید تا این نسخه جدید از بازی را بر روی پلتفرم‌های پشتیبانی شده مانند اندروید و iOS تجربه کنید.

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد Rovio هیچ برنامه‌ای برای عرضه این بازی نداشته مگر اینکه اکوسیستم جدید ویندوز 10 موبایل بتواند شرایط را تغییر داده و نهایتا این شرکت را مجاب به عرضه نسخه جدید برای این سیستم‌عامل کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.