آپدیت اندروید 5.1 سری اکسپریا زد 2 و اکسپریا زد 3 سونی عرضه شد

با توجه به مشکلات مربوط به گرم‌شدن بیش از حد در دستگاه‌های هوشمند سونی مانند اکسپریا زد 3 پلاس و زد 4 این شرکت کمی از برنامه زمان‌بندی خود فاصله گرفته اما در صورتی که شما از دستگاه‌های قدیمی‌تر سری اکسپریا بهره می‌برید و به دنبال به‌ روز رسانی دستگاه هوشمند خود به اندروید 5.1 لولی‌پاپ هستید شاید بد نباشد مجددا یک‌بار دیگر دستگاه خود را به‌منظور دریافت این به روز رسانی کنترل کنید.

6

بنابر اخبار منتشره، شرکت سونی در حال عرضه به روز رسانی نرم‌افزاری جدیدی برای دستگاه‌های اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت، اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت، اکسپریا زد 2 و نهایتا اکسپریا زد 2 تبلت است. لازم به ذکر است که چندین و چند دستگاه دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک به روز رسانی اندروید لولی‌پاپ را دریافت خواهند کرد.

کاربران اندروید به خوبی می‌دانند که عرضه به روز رسانی‌های اینچنینی به زمان نیاز دارد اما سونی تمام تلاش خود را انجام داده تا کاربران زیادی بتوانند سریعا این به روز رسانی OTA را دریافت و نصب کنند. اگر شما نیز صاحب یکی از دستگاه‌های یادشده هستید با رفتن به قسمت تنظیمات گوشی، مراجعه به About Device، یافتن گزینه Software Update و نهایتا لمس گزینه Update شانس خود را به‌منظور دریافت این به روز رسانی بیازمایید.

در بعد نرم‌افزاری شاهد بهبود‌های ویژه، بهینه‌سازی دوربین و البته قابلیت‌های جدید در لینکدین هستیم. سازگاری با ساعت‌های هوشمند نیز به شما امکان بهره‌گیری از ساعت نه چندان ارزان‌قیمت اسمارت واچ 3 سونی را به‌عنوان یک دکمه شاتر کنترل از راه دور برای دوربین خواهد داد.

شرکت سونی بار دیگر تاکید کرده اکسپریا زد 1، اکسپریا زد 1 کامپکت و اکسپریا زد اولترا همگی در هفته‌های آتی به روز رسانی یادشده را دریافت خواهند کرد. پس از آن نیز اکسپریا تی 2 اولترا، اکسپریا سی 3 و اکسپریا زد در نوبت خواهند بود و نهایتا نوبت به اکسپریا ام 2 و اکسپریا ام 2 آکوا خواهد رسید تا این به روز رسانی را دریافت کنند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    سلام
    چرا اپدیت جدید برای من نیومده؟ منXperia Z3+ دارم نسخه اندرویدم 5.0.2هستش. درحالی که 5.1.1خیلی وقت اومده.
    حتی شنیدم نسخه 6هم تو راحه

  2. امیر می‌گوید

    دوستم z3 داره و 5.1.1 کرده گوشیش رو و الان ussd کد ها رو باز نمیکنه بعد از بروز رسانی الان من ترسم بروزرسانی کنم سیستم عامل ام رو گوشیم هم اکسپریا z هست

  3. رضا می‌گوید

    با سلام سونی دیگه واقعا ترکونده! من گوشی سونی زد دارم و این بعد از این همه مدت هنوز داره براش اپدیت جدید میده واقعا فوق العاده س
    فقط ورژن ها اپدیت هاشو نام میبرم
    ۴.۱.۲ عرضه شد
    ۴.۲.۱
    ۴.۲.۲
    ۴.۳.۱
    ۴.۴.۴
    ۵.۰.۲
    و حالا ۵.۱.۱
    این برای گوشی با تاریخ عرضه ۳۰ ماهه یه استثنا به شمار میاد.

  4. علی می‌گوید

    همه گوشی های زد3 dual اپدیت اندروید 5.1.1 رو دریافت کردن بجز مال من .بطفا یک راه حل به من بدین.

  5. مهدی اسدی می‌گوید

    کاربران اندروید به خوبی می‌دانند که عرضه به روز رسانی‌های اینچنینی به زمان نیاز دارد اما تمام تلاش خود را انجام داده تا کاربران زیادی بتوانند سریعا این به روز رسانی OTA را دریافت و نصب کنند.
    مشکل نگارشی!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سپاس