ایده سامسونگ برای افزودن دکمه کنترل لمسی به قاب پشتی گوشی‌های هوشمند

تکنولوژی که در Galaxy S6 Edge استفاده شد، می‌تواند به ابتکار بعدی که قرار است در محصولات سامسونگ مشاهده شود اشاره‌ای بکند. صفحه زاویه‌دار آن طوری به نظر می‌رسد که انگار با ماشین زمان از آینده به حال آورده شده است، بااین‌حال تولید آن می‌تواند به چیزی بیش از یک گجت فانتزی منتهی شود.

0

درخواست حق ثبت اختراعی که سامسونگ در آبان ماه سال 92 پر کرده بود نشان می‌داد که گوشی‌های هوشمندی که توسط این شرکت در آینده تولید می‌شوند به لبه‌های خم‌شده‌ای در زیر انگشتان کاربر مجهز خواهند شد. گوشی می‌توانست بفهمد که از چه انگشتی استفاده می‌شود و تنها برخی انگشتان می‌توانستند آیکون‌های میانبر مشخصی را در حاشیه‌ها انتخاب کنند.

Samsung-patent-for-back-touch-controls

این درخواست حق ثبت اختراع مورد دیگری را در خود داشت که با توجه به آن، کاربر می‌توانست به‌گونه‌ای از پنل لمسی پشت دستگاه برای کنترل گوشی استفاده کند. تصاویر صفحه‌نمایشی را نشان می‌دادند که دورتادور گوشی را فرامی‌گرفت. بنا بر این درخواست، قابلیت‌هایی که از پشت گوشی کنترل می‌شوند را می‌توان در منوی تنظیمات تغییر داد.

Samsung-patent-for-back-touch-controls (1)

آیا باید سال بعد انتظار دیدن این گوشی را داشته باشیم؟ احتمالاً نه و به دو علت، اولاً پروسه تولید سامسونگ Edge هنوز کاملاً جا نیفتاده و دیگر اینکه این درخواست، دستگاهی بسیار پیچیده‌تر را نشان می‌دهد. البته تنها خود سامسونگ در جریان برنامه‌هایش است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.