اپل مدیر کیفیت کرایسلر را احتمالاً برای پروژه خودرو الکتریکی خود به استخدام درآورده است

به‌نظر می‌رسد استخدام افراد مطرح در خصوص تکمیل پروژه خودروی الکتریکی اپل هنوز به اتمام نرسیده است و در تازه‌ترین اقدام، این شرکت یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در این زمینه را به خدمت گرفته است.

0

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، این شرکت Doug Betts مدیر جهانی فعالیت‌های مرتبط با کنترل کیفیت فیات کرایسلر در سال‌های 2007 تا 2014 را به استخدام خود در آورده است. اگرچه هنوز از نقش جدید وی در این شرکت اطلاعاتی در دست نیست اما سمت قبلی وی موید این مطلب است که او شرکت اپل را به‌منظور نیل به محصولی با کیفیت خوب در زمینه خودرو کمک خواهد کرد.

با این تفاسیر Betts اولین شخصی نیست که با سابقه حضور در این حوزه به استخدام شرکت اپل در آمده است. پیش از این Paul Furgale معاون آزمایشگاه‌های مرتبط با سیستم‌های خودرویی در انستیتو تکنولوژی سوئیس نیز به استخدام این شرکت در آمده بود. این در حالی است که وی نیز در حال حاضر متخصصین رایانه و روباتیک را به‌منظور همکاری به استخدام در می‌آورد.Doug Betts

مطمئنا زمان زیادی طول نخواهد کشید که از فعالیت‌های این افراد در زمینه خودروهای الکتریکی و یا بدون راننده تولید اپل اطلاعات بیشتری منتشر شود. اگرچه به نظر نمی‌رسد تا پیش از سال 2020 شاهد حضور چنین خودرویی از سوی اپل در بازار باشیم اما اقدامات و فعالیت‌های اخیر اپل همگی نشان از تصمیم قاطع این شرکت بر جمع‌آوری قطعه‌های مورد نیاز پازل طراحی‌شده دارند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.