درز تصاویر جدید از موتو جی ۲۰۱۵ از مقاوم بودن آن در برابر آب خبر دارد

موتورولا احتمالاً هفته‌ی آینده یک گوشی جدید از سری Moto G را در کنار نسل سوم Moto X و Motorola Droid جدید معرفی خواهد کرد. شایعاتی درباره‌ی ضد آب بودن Moto G جدید شنیده می‌شد. با فارنت همراه باشید تا شاهد شاهدی بر این مدعا باشیم.

0

امروز Mobile Syrup اقدام به انتشار ۲ تصویر از گوشی جدید Moto G 2015 کرد که احتمال می‌رود از دستگاه‌هایی گرفته شده که قرار است در بازار کانادا عرضه شوند. در یکی از این تصاویر، با توجه به برچسبی که بر روی صفحه‌ی نسل سوم Moto Gها چسبانده شده، می‌توان عبارت IPX7 را دید. یعنی این گوشی، همان‌طور که شایعات پیشین مدعی شده بودند، ضد آب خواهد بود. یعنی این گوشی قادر به تحمل آب به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری است. البته باید گفت که این گوشی ضد گرد و غبار نخواهد بود.

Moto G جدید قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE را خواهد داشت و از پردازشگر ۴ هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 410، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از microSD، باتری ۲۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ آبنبات‌چوبی بهره خواهد گرفت. قیمت احتمالی کمتر از ۲۰۰ دلار برای این گوشی در نظر گرفته شده‌است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.