گوگل سرویس Google+ Photos را دهم مرداد ماه برای تمرکز بر روی Google Photos تعطیل می‌کند

مدتی‌ست سرویس Google Photos راه‌اندازی شده و گوگل تمام سعی خود را جهت بهبود دادن این سرویس به کار بسته. سرویسی که تمامی تصاویر شما را به رایگان در خود نگهداری می‌کند. گوگل هم در بستن سرویس‌های قدیمی خود برای فرصت دادن به پیشرفت جدیدترها عادت دارد.

0

طبق عادت گوگل، حالا نوبت به Google+ Photos رسیده که در راه توسعه و پیشرفت Google Photos خود را فدا کند. گوگل دیروز اعلام کرد که بخش تصاویر گوگل پلاس از روز ۱۰ مرداد دیگر در دسترس نخواهد بود و در عوض این شرکت وقت و توان خود را بیش از پیش صرف سرویس جدید و نوپای Google Photos خواهد کرد. از گوگل:

در تلاشی برای اینکه مطمئن شویم همه از بهترین سرویس تصاویری که می‌توانیم ارایه دهیم بهره‌مند خواهند بود، ما از ۱۰ مرداد شروع به بستن Google+ Photos خواهیم‌کرد؛ ابتدا در اندروید و کمی بعد از آن در وب و iOS.

البته طرفداران گوگل از پیش از این تاریخ هم مهاجرت به Google Photos را آغاز کرده‌اند. تمامی عکس‌ها و فیلم‌های شما به سرویس جدید منتقل خواهند شد؛ لذا نگران از دست رفتن هیچ‌یک از آن‌ها نباشید.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.