شایعه: خبری از نسخه ۱۶ گیگابایتی آیفون 6S اپل نخواهد بود

کمبودن حافظه یکی از شکایت‌های همیشگی آیفونی‌ها بوده؛ خصوصاً آن دسته که موقع خرید، به مدل ۱۶ گیگابایتی اکتفا کرده‌بودند. مدلی که کم‌ترین حجم موجود را در قبال کمترین قیمت ممکن ارایه می‌دهد. البته با این مشکل که همیشه باید با کمبود فضا دست و پنجه نرم کنید!

0

اما حالا به تازگی 9to5Mac شایعه کرده که اپل دیگر از عرضه مدل ۱۶ گیگابایتی دست کشیده؛ شایعه‌ای که اولین بار نیست آن را می‌شنویم. این شایعه مدعی‌ست این خبر را منابعش در Foxconn به دست آورده است.

به فرض این که این شایعه را باور کنیم، پس حالا مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ارزان‌ترین گزینه‌ی موجود، مدل ۶۴ گیگابایتی مدل میانه و مدل ۱۲۸ گیگابایتی پر ظرفیت‌ترین آیفون می‌باشد. البته هیچ تضمینی برای حقیقی بودن این گمانه‌زنی وجود ندارد. به عنوان مثال همین ماه گذشته بود که Phil Schiller از سیاست ساخت آیفون‌های ۱۶ گیگابایتی توسط اپل دفاع کرده بود.

این را هم باید مد نظر داشت که با سرویس جدید و مبتنی بر فضای ابری Apple Music و همچنین قابلیت جدید iOS 9 که این امکان را فراهم می‌کند که بدون پاک کردن دستی اپلیکیشن‌ها برای به دست آوردن فضای مورد نیاز برای دانلود و نصب این به‌روزرسانی، این ارتقاع نرم‌افزاری را انجام دهید، حالا داشتن تنها ۱۶ گیگابایت حافظه به سختی و ملال‌آوری گذشته نخواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.