این دوربین کوچک‌ترین دوربین دنیاست که می‌توانید با آن تصاویر 4K بگیرید و حتی لنز آن را تعویض کنید!

رفته رفته بر تعداد شرکت‌هایی که دوربین‌های جدید به سبک دستگاه‌های عرضه‌شده توسط شرکت‌هایی مانند GoPro و یا پاناسونیک عرضه می‌کنند افزوده می‌شود اما شرکت Z Camera که مقر آن در لاس وگاس است گزینه‌ای جالب توجه در این حوزه عرضه کرده است.

0

این شرکت به تازگی از مدل E1 دوربین‌های خود با توانایی فیلم‌برداری 4K به عنوان کوچک‌ترین دوربین میکرو چهارسوم که اندازه یک دوربین GoPro را با توانایی استفاده از لنزهای قابل تعویض دوربین‌های بدون آیینه در هم آمیخته است رونمایی کرد.e1 z camera (1)

ویژگی‌ها و مشخصه‌های E1 در این ابعاد و اندازه کاملا تحسین‌برانگیز هستند. این دوربین می‌تواند فیلم‌های ویدئویی را با رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل با نرخ 24 فریم بر ثانیه یا ویدئوهای اولترا های دیفنیشن را با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.e1 z camera (4)

سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده در این دوربین عملکرد شگفت‌انگیزی در نور کم داشته به‌طوری که می‌توانید کیفیت خوبی را به‌واسطه تکنولوژی‌های ویژه فیلترینگ نویز دریافت کنید. برنامه ویژه به‌منظور هماهنگی با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز به شما امکان استفاده از تصاویر و یا کنترل دوربین با استفاده از گوشی هوشمند را خواهد داد. دیگر ویژگی‌های این دوربین شامل وای‌فای، بلوتوث، بدنه ساخته شده از منگنز، فوکوس خودکار ممتد در هر دو حالت عکس و فیلم‌برداری، باتری با امکان استفاده به مدت 45 دقیقه در حالت فیلم‌برداری 4K و صفحه‌نمایش 2.5 اینچی در پشت دوربین است.e1 z camera (3)

هدف شرکت Z از طراحی این دوربین، ارائه گزینه‌ای جمع و جور، قابل انعطاف و با امکان فیلم‌برداری 4K با قیمت مناسب است. این شرکت قصد دارد دستگاه یادشده را با قیمت 699 دلار روانه بازار کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر گرفته شده با این دوربین را مشاهده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.