تماشا کنید: استفاده مایکروسافت از نقش‌آفرینی کودکان در اولین تبلیغات ویدئویی ویندوز 10

شرکت مایکروسافت در اولین تبلیغات ویژه ویندوز 10 از نقش‌آفرینی ویژه کودکان استفاده کرده است. در این پنج تبلیغ جدید منتشر شده شاهد حضور کودکانی از مناطق  مختلف دنیا هستیم.

0

این در حالی است که همزمان با نمایش این کودکان، صدای استفاده شده بر روی تصویر از راحتی بیشتر زندگی این کودکان به‌علت وجود دلیلی خاص یعنی رشد‌کردن به همراه ویندوز 10 مایکروسافت سخن می‌گوید. “تصور کنید” این جمله‌ای است که صدای استفاده شده بر روی تصویر در حالی که کودکانی در روستاهای دوردست، سرزمین‌های یخی و مرکز لندن مشاهده می‌شوند، به زبان می‌آورد.

وی ادامه می‌دهد:

این کودکان نیازی به حفظ‌کردن گذرواژه‌ها یا نگرانی از بابت مشکلات امنیتی ندارند!

در تبلیغ دیگر به این نکته اذعان شده که این کودکان تنها با یک لبخند می‌توانند وارد سیستم‌عامل ویندوز شده و از آن استفاده کنند. در این تبلیغات، از آینده‌ای صحبت می‌شود که هر صفحه‌نمایش موجود، به قابلیت‌های لمسی برای مشاهده وب و البته به‌اشتراک گذاری داده‌ها تجهیز شده است.

به عقیده سازنده این تبلیغات! با رشدکردن این کودکان و فراگیری بهتر قابلیت‌ها، سیستم‌عامل مایکروسافت نیز روندی مشابه را طی خواهد کرد.


این تبلیغات بدون اشاره به جزئیات کسل‌کننده موجود در محصول جدید مایکروسافت از قابلیت‌های جدید، تحت پوشش تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های لمسی به‌منظور بهره‌گیری از امکان جستجو برای اطلاعات و یا حتی شنیدن یک جک خنده‌دار سخن می‌گویند.

آگهی 16 ثانیه ویژه کورتانا نیز از دستیار شخصی سخن می‌گوید که به همه چیز آگاه است.

در کشور آمریکا این آگهی‌ها از امروز در شبکه‌های مهم تلویزیونی پخش خواهند شد. این تبلیغات در کشورهایی مانند انگلستان، ژاپن، استرالیا و آلمان نیز پیش از عرضه رسمی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت به نمایش درخواهند آمد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.