کداک ساختمان 92 ساله کارخانه ساخت فیلم‌های عکاسی را با خاک یکسان کرد!

روز گذشته مهر تایید دیگری بر تاریخچه غنی کداک در بازار تولید محصولات مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری بود. این شرکت از 45 کیلوگرم دینامیت استفاده کرد تا ساختمان 92 ساله موجود در Rochester نیویورک را خراب کند.

0

این ساختمان که از آن به‌منظور تولید مواد مورد نیاز برای تولید فیلم‌های دوربین استفاده می‌شد در چیزی کمتر از 20 ثانیه به 1500 تن بتون و فولاد تبدیل شد. این در حالی است که بازدیدکنندگان زیادی نیز این صحنه را تماشا می‌کردند.

لازم به ذکر است که از سال 2003 شرکت کداک چیزی در حدود 200 میلیون دلار را به‌منظور برپاکردن 45 ساختمان صرف کرده است. این مجموعه اقتصادی اکنون مجددا طراحی خواهد شد تا به شرکت‌های دیگر امکان استفاده همزمان با کداک را بدهد.

در دوران اوج کداک در بازار عکاسی و فیلم‌برداری بیش از 50 هزار کارمند در این ساختمان‌های بناشده در Eastman Business Park کار می‌کردند اما این تعداد  در این دوران افول شرکت به چیزی در حدود 1000 نفر رسیده است. ساختمان دومی که در این پارک حاضر است همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و مقری برای تولید استات مورد نیاز برای فیلم‌های تولیدی کداک خواهد بود.

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.