فیلم‌برداری آخرین «رزیدنت اویل» به زودی آغاز می‌شود

فیلم بعدی سری رزیدنت اویل (Resident Evil) که احتمالا آخرین فیلم این سری نیز خواهد بود، به زودی مراحل تصویربرداری خود را شروع می‌کند.

0

در پست اخیر ستاره‌ی این عنوان «میلا یووویچ» در اینستاگرام، او تصویری از خود منتشر کرد که چهره‌ی او را در هنگام ساخت گریم برای فیلم Resident Evil: The Final Chapter نشان می‌دهد. وی همچنین اشاره کرده است که آخر این هفته به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد تا “برای فیلم آماده شود”. این می‌تواند بدین معنا باشد که فیلم‌برداری فیلم همان‌طور که قبلا اعلام شده بود در مرداد ماه کلید می‌خورد.

آخرین فصل، همان‌طور که از اسمش پیداست قرار است ششمین و آخرین شماره از این فیلم باشد. کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم آقای «پال و.اس. اندرسون» سال گذشته اعلام کرده بود که در زمان نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم تصمیم گرفته آن را به پایان برساند. هر چند احتمال دارد که نقشه‌ها عوض شوند و فیلم ادامه یابد. یووویچ که همسر آقای اندرسون هم هست، اوایل امسال صاحب یک فرزند شد و همین مسئله ساخت فیلم را به تعویق انداخت.

2907421-milla

چه این فیلم آخرین فیلم از این سری باشد چه نباشد، باید انتظار داشته باشید که آن را به صورت سه بعدی ببینید. اندرسون طرفدار تکنولوژی است و از جمله اولین کسانی بود که فیلمی را برای اکران سه بعدی کارگردانی کرد. او همچنین سال گذشته در مصاحبه‌ای اذعان کرده بود که به نظر او اندیشیدن به سه بعدی ساختن فیلم حتا در زمان نوشتن فیلم‌نامه هم اهمیت بالایی دارد.

با وجود این‌که طرفداران بازی رزیدنت اویل از فیلم متنفر هستند، نمی‌شود موفقیت این فیلم‌ها را کتمان کرد. دو فیلم آخر این سری که اتفاقا فیلم‌های به شدت ضعیفی بوده‌اند، جمعا بیش از 540 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

حتا چنان‌چه این فیلم آخرین فیلم سری رزیدنت اویل باشد، بازی تنها راه تجربه‌ی نام رزیدنت اویل نخواهد بود. سال گذشته اعلام شد که یک سریال تلویزیونی از این عنوان در دست ساخت است که البته تا بعد از اکران فصل آخر منتشر نخواهد شد.

در کنار این‌ها، احتمال می‌دهیم که بازی رزیدنت اویل 7 در دست ساخت است، و همان‌طور که کپکام رسما اعلام کرده می‌دانیم که این شرکت قصد دارد یک نسخه‌ی بازسازی شده از «رزیدنت اویل 0» را برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و پی‌سی آماده و در سال 2016 میلادی عرضه کند.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.