تماشا کنید: طرح مفهومی رندر شده گلکسی نوت 5 با شیشه 2.5D و قلم استایلوس خودکار

Samsung Galaxy Note 5 که بسیاری انتظارش را کشیده بودند، احتمالاً در چهارشنبه 21 مرداد رونمایی خواهد شد؛ یعنی در تاریخی زودتر ازآنچه قبلاً در شهریورماه تعیین کرده بودند.

0

سامسونگ می‌خواهد قبل از اینکه اپل بتواند iphone 6s و iphone 6s plus را به بازار وارد کند، گلکسی نوت 5 را در اختیار خریداران قرار دهد. همین چند روز پیش عکس‌هایی از طرح احتمالی گلکسی نوت 5 به بیرون درز کرد.

در 20 روز گذشته، تصاویر CAD که پیوسته منتشر می‌شدند، ظاهر این گوشی را نشان می‌دادند. Humster3D هم تصویری از Note 5 منتشر کرد که در رنگ سفید، بسیار پرتلالو و درخشان به نظر می‌رسید. حال مدل مفهومی دیگری را برایتان آماده کرده‌ایم تا به آن‌ها نگاهی بیندازید.

بر اساس مدل‌های CAD که در بالا به آن‌ها اشاره شد، آقایی به نام Ivo Marić تصویر مفهومی خودش را از گلکسی نوت 5 ایجاد کرده است که در ویدئوی زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. این دستگاه قاب پشتی خمیده داشته و از قلم استایلوسی استفاده می‌کند که به صورت خودکار از جایگاه خود خارج می‌شود.

Marić  به جزئیات توجه زیادی کرده و از لبه‌های گوشه‌دار و شیشه 2.5D استفاده کرده است. وی گفته که لبه‌های نرم شیشه باعث کاربری لمسی راحت‌تر خواهد شد. آیا فکر می‌کنید Marić  طراحی خوبی را انجام داده است؟ اگر گلکسی نوت 5 چنین شکل و شمایلی داشته باشد آن را می‌خرید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.