درز تصاویر رسمی تبلت گلکسی تب اس ۲ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

تنها یک روز پس از درز اطلاعاتی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری و تاریخ رونمایی از سری تبلت‌های بالا رده جدید سامسونگ، امروز شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی منتسب به نسخه 9.7 و 8 اینچی گلکسی تب اس 2 هستیم.

0

بر اساس شنیده‌های قبلی، سامسونگ در تاریخ 29 مردادماه قرار است از دو تبلت بالا رده جدید خود تحت عنوان گلکسی تب اس 2 رونمایی کند. به نظر می‌رسد در طراحی این سری از تبلت های سامسونگ نیز از زبان طراحی گلکسی اس 6 پیروی شده به گونه‌ای هر کدام از آن‌ها کمتر از 6 میلی‌متر ضخامت دارند که کمتر از ضخامت بدنه 6.1 میلی‌متری آی‌پد ایر 2 اپل است.

Samsung Galaxy Tab S2 press render leaks (3)

بر این اساس Galaxy Tab S2 8.0 ، از صفحه‌نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل بهره می برد، این در حالیست که مدل دیگر این سری دارای صفحه‌نمایشی ۹.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با همان وضوح تصویر  ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل خواهد برد.هر دو تبلت جدید سامسونگ همچون آی‌پد ایر اپل، نسبت تصویر ۴:۳ را برای شفافیت هرچه بیشتر تصویر ارائه خواهند داد.

Samsung Galaxy Tab S2 press render leaks (2)

انتظار می‌رود نسل جدید تبلت های بالا رده سامسونگ از پردازنده اختصاصی جدید این شرکت یعنی اگزینوس 7420 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده برای تأمین قدرت خود استفاده نماید. از دیگر مشخصات  تبلت گلکسی تب اس ۲ می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو ا‌س‌دی و دوربین اصلی و ثانیه 8 و 2 مگا پیکسلی اشاره کرد.

گفته می‌شود نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس ۲ سامسونگ در نسخه وای‌فا و 4G LTE به ترتیب 399 و 498 دلار ارزش گزاری شده‌اند، این در حالیست که مدل 9.4 اینچی آن در نسخه وای‌فا با قیمت 499 دلار و در نسخه 4G LTE با قیمت 598 دلار راهی بازار خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.