این مرد بخاطر فیلمبرداری از صحنه تصادف و کمک نکردن به مجروحان دادگاهی شده است

خواه Paul Pelton فردی خیرخواه باشد یا شرور اکنون به‌خاطر ارتکاب به جرمی نابخشودنی از سوی پلیس دستگیر شده است. این مرد 41 ساله اهل Ohio به علت فیلم‌برداری از صحنه یک تصادف بازداشت شده است.

1

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست وی پس از مشاهده تصادف به داخل خودروی حاضر در تصادف رفته و از دو نوجوان مجروح که نهایتا یکی از آن‌ها نیز فوت شده است فیلم‌برداری کرده است. این در حالی است که دیگر افراد حاضر در صحنه شروع به نجات نوجوان دیگر حاضر در خودرو کرده‌اند.

اگرچه فیلم‌برداری از صحنه جنایت به‌وسیله یک گوشی همراه غیرقانونی نیست و حتی فروش فیلم حاصل از فیلم‌برداری از صحنه‌های اینچنینی نیز غیرقانونی نیست (چیزی که از سوی پلیس انگیزه Pelton برای فیلم‌برداری اعلام شده است) اما پلیس اعلام کرده تعدی به صحنه وقوع تصادف، غیرقانونی است.

بر اساس آنچه در گزارش پلیس اعلام شده است Pelton با حضور در صحنه تصادف اعلام کرده پسران حاضر در خودرو “احمق‌” هستند و نهایتا گوشی خود را به‌گونه‌ای می‌گیرد تا بتواند از دو پسر که در شرایط وخیم پزشکی هستند فیلم بگیرد. پس از این، او درب عقب خودرو را باز می‌کند و وارد خودرو شده تا بتواند به گرفتن فیلم ادامه دهد.

نهایتا او به سمت راننده رفته و از راننده نیز فیلم‌ می‌گیرد و پس از آن به سمت دربی که باز کرده بود رفته تا فیلم‌برداری از پسرها و داخل خودرو را ادامه دهد. این در حالی است که پس از رسیدن نیروهای امدادی، Cameron Friend به بیمارستان انتقال می‌یابد اما بر اثر شدت جراحات وارده این نوجوان 17 ساله جان خود را از دست می‌دهد.

فرد مظنون پس از انتشار این ویدئو بر روی فیس‌بوک از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. وی پس از مشخص شدن دوران محکومیت 30 روزه و جریمه نقدی 250 دلاری اظهار نظر عجیبی نیز داشت.

وی اعلام کرد این اقدام وی برای فیلم‌برداری بدین منظور انجام شده تا از دیگران بخواهد در هنگام رانندگی سرعت خود را کاهش دهند. بنابر اظهار نظر پلیس، نوجوان 17 ساله به نام Zachary Goodin کنترل خودرو را از دست داده و پس از برخورد به ریل محافظ کنار جاده به خودرویی دیگر، یک خانه و نهایتا درخت برخورد کرده است.

Arstechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Alimp می‌گوید

    فیلم nightcrawler