اپلیکیشن اندروید Hyperlapse مایکروسافت از حالت آزمایشی خارج شد و در دسترس همگان قرار گرفت

اردیبهشت ماه امسال بود که مایکروسافت اپلیکیشن اندروید Hyperlapse را روانه گوگل‌ پلی استور کرد، این اپلیکیشن کاربران را قادر می‌سازد ویدئوهای زیبایی با ویژگی زمان‌گریز یا Time-lapse بوسیله گوشی اندرویدی بسازند، این اپلیکیشن از آن زمان تاکنون در حالت بتا و آزمایشی قرار داشت اما از این به بعد می‌توانید نسخه کامل آنرا به رایگان دانلود و نصب نمایید.

0

ویژگی تصویربرداری زمان‌گریز شیوه‌ای است که در آن فرکانس ضبط فریم‌ها در یک سکانس، کمتر از فرکانس مشاهده آنها در همان سکانس است. زمانی که نتیجه کار با سرعت عادی پخش می‌شود، به نظر می‌رسد که زمان با سرعت بیشتری می‌گذرد.
اپلیکیشن Hyperlapse از زمان معرفی تاکنون شاهد امکانات زیادی بوده است، کاربران قادر هستند فیلم‌های گرفته شده بوسیله گوشی و یا ویدئوهایی موجود بر روی گوشی را تا میزان ۳۲ برابر سریع‌تر پخش کنند. این ویژگی به لطف فناوری پردازش تصویر منحصر به فرد مایکروسافت میسر شده است.
ناگفته نماند که مایکروسافت نسخه‌ای از این اپلیکیشن را به صورت تحت‌وب نیز در درسترس کاربران قرار داده است. به این ترتیب با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید بر روی ویدئوهای ذخیره شده بر روی کامپیوتر نیز ویژگی تصویربرداری زمان‌گریز را اضافه کنید.
مایکروسافت دست و دل‌بازی به خرج داده و اپلیکیشن Hyperlapse را برای دانلود به صورت رایگان در گوگل‌ پلی استور قرار داده است، در حین دانلود توجه داشته باشید که نسخه‌اندروید گوشی شما ۴.۴ یا بالاتر باشد.

لینک دانلود از گوگل پلی استور برای سهولت در اینجا گذاشته شده است: Hyperlapse

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.