کالبدشکافی آی‌پاد تاچ جدید، باتری 1043 میلی‌آمپر ساعتی و یک گیگابایت رم را تایید می‌کند

مهندسین وب‌سایت iFixit دست به کار شده‌اند تا دل و جگر آی‌پاد تاچ جدید را بیرون کشیده و از اسرار سخت‌افزاری داخل این محصول باخبر شود، به گفته این مهندسین، آی‌پاد تاچ جدید به باتری ۱۰۴۳ میلی‌آمپری و یک گیگابایت رم مجهز است.

0

iPod-Touch-6th-Generation-Teardown-01

اگر باید وب‌سایت iFixit آشنا نیستید حتماً‌ پیشنهاد می‌کنیم سری به این وب‌سایت بزنید، دست‌اندرکاران iFixit بعد از معرفی محصولات جدید و خوش‌نام بازار با کالبد‌شکافی این محصول سعی می‌کنند تا نگاهی به داخل آن داشته باشند.

iPod-touch-6G-Logic-Board

این‌بار نیز نوبت آی‌پاد تاچ است تا بر روی میز کالبدشکافی iFixit قرار بگیرد، در این بررسی چیپست اپل A8 در کنار کمک‌پردازنده M8 به چشم می‌خورند، فلش مموری NAND ساخت توشیبا، ژیروسکوپ ۶ محوره InvenSense MP67B در کنار شتاب سنج، ماژول وای‌فای و بلوتوث و کنترلر صفحه‌نمایش بقیه مواردی هستند که در نمای داخل این محصول جدید اپل خودنمایی می‌کنند. بد نیست بدانید آی‌پاد تاچ قبلی از باتری ۱۰۳۰ میلی‌آمپری در کنار ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد.
iPod-Touch-6th-Generation-Teardown-02

آی‌پاد تاچ جدید نیز ظاهرا مانند سایر محصولات اپل به راحتی باز نمی‌شود و برای باز کردن این محصول دچار دردسر خواهید شد، وب‌سایت iFixit از امتیاز ده برای باز کردن آسان محصولات به ای‌پاد تاچ جدید ۴ داده است. آموزش‌های لازم برای باز کردن این محصول جدید اپل در وب‌ سایت ذکر شده قرار داده شده است.

macrumors.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.