نسخه موبایل بازی Fallout Shelter در تنها دو هفته 5.1 میلیون دلار فروش رفته است

شرکت بازی سازی‌ معظم بِتِسدا (Bethesda) اولین بازی موبایل خود را منتشر کرد، این بازی که Fallout Shelter نام دارد توانست در دو هفته‌ اول به فروش غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کند.

0

هدف بتسدا از عرضه این بازی تحریک ذائقه هواداران سری بازی‌های فال آوت برای عرضه نسخه چهارم این عنوان پرطرفدار بود اما در کمال تعجب نسخه موبایل این بازی توانست به فروشی ۵.۱ میلیون دلاری دست پیدا کند.

اگر اهل بازی‌های موبایلی باشید حتماً اسم بازی King Candy Crush Saga به گوش شما خورده یا اینکه از طرفداران این بازی پرفروش هستید، جالب است بدانید که Fallout Shelter توانست به راحتی این بازی را در بازه زمانی کوتاه در آی‌تیونز اپل استور پشت سر بگذارد.

اگر بخواهیم حساب سرانگشتی انجام دهیم می‌توان گفت که بازی Fallout Shelter توانسته روزی ۳۵۰ هزار دلار سود عاید جیب بتسدا کند. به این ترتیب باید انتظار داشته باشیم که شرکت بتسدا در آینده سرمایه گذاری بیشتری در امر بازی‌های موبایل انجام دهد

جالب اینجاست که این بازی پرفروش برای دانلود به صورت رایگان قرار داده شده و بازی‌کنان به صورت رایگان می‌توانند در این بازی به گشت و گذار بپردارند اما اگر از طرفداران فال‌آوت هستید یا اینکه قصد سیاحت بیشتر در دنیای بازی را دارید باید دست به جیب شده و امکانات جانبی بازی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ناگفته نماند که نسخه Fallout Shelter در حال حاضر تنها برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده و کاربران اندرویدی علاقه‌مند به این بازی باید یکی دو ماه تا عرضه این عنوان محبوب و پرفروش صبر پیشه کنند.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.