سامسونگ دو تبلت جدید ۸ و ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۲ را این هفته رونمایی می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع نزدیک به سامسونگ، این شرکت کره ای قصد دارد طی هفته جاری از نسل جدید تبلت های بالا رده خود تحت عنوان گلکسی تب اس ۲ رونمایی کند.

0

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت GSM برملا کرده، سامسونگ در دوشبه هفته جاری در مراسمی دو نسخه 8 و 9.7 اینچی از سری گلکسی تب اس 2 را معرفی خواهد کرد. دو تبلت جدید ۸ و ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۲ قرار است نقش جایگزینی برای مدل‌های 8.4 و 10.5 اینچی گلکسی تب‌اس که سال گذشته به بازار عرضه شده است را بازی کنند.

Samsungs-upcoming-Galaxy-Tab-S2-slates

هر دو محصول بالا رده هستند و از سخت‌افزاری بسیار قدرتمند و بدنه‌ای بسیار نازک (کمتر از 6 میلی‌متر) بهره خواهند برد. بر این اساس نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 همان‌گونه که عیان است، از صفحه‌نمایشی 8 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل بهره خواهد برد، این در حالیست که مدل دیگر این سری دارای صفحه‌نمایشی 9.7 اینچی از نوع Super AMOLED با همان وضوح تصویر  1536 در 2048 پیکسل خواهد برد.

Samsungs-upcoming-Galaxy-Tab-S2-slates (1)

هر دو تبلت جدید سامسونگ همچون آی‌پد ایر اپل، نسبت تصویر 4:3 را برای شفافیت هرچه بیشتر تصویر ارائه خواهند داد. قلب دو تبلت جدید ۸ و ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۲ سامسونگ را قرار است پردازنده وطنی اگزینوس 7420 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و در پرچم‌داران گلکسی اس 6 و اس 6 اج نیز به کار گرفته شده است، در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات این دو محصول می‌توان به دارا بودن 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دائمی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 با برچسب 399 دلاری ابتدا وارد بازار ایالات‌متحده و سپس دیگر بازارها شود، این در حالیست که مدل 9.7 اینچی نیز 499 دلار ارزش گزاری شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.