مایکروسافت تائید کرد: ویندوز ۱۰ بر روی درایوهای یو.اس.بی عرضه خواهد شد

در حالی که کمتر از ۲ هفته تا زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ دسکتاپ زمان باقی‌مانده است، ساعاتی پیش و برای اولین بار مایکروسافت پیش‌فروش این نسخه را در قالب درایوهای یو.اس.بی آغاز کرد.

0

اکثر سازندگان اولترابوک‌ها و لپ‌تاپ‌های فوق باریک امروزی برای کاهش ضخامت دستگاه از تعبیه درایورهای نوری در آن‌ها صرف‌نظر می‌کنند، این در حالیست که تا به امروز اکثر نسخه‌های ویندوز صرفاً تحت دیسک‌های دی‌وی‌دی و سی‌دی راهی بازار شده‌اند و این یعنی که دارندگان این گونه محصولات برای تعویض سیستم‌عامل دستگاهشان همواره با مشکل مواجه هستند.

اما امروز خبری توسط سخنگوی ردموندی ها مبنی بر عرضه ویندوز 10 علاوه بر روش‌های همیشگی بر روی درایوهای یو.اس.بی منتشر گردید که بدون شک باعث شعف دارندگان اولترابوک‌ها و کسانی که رابطه خوبی با درایورهای نوری ندارند می‌شود. به گفته وی، قیمت نسخه نهایی ویندوز 10 در ایالات‌متحده با قیمت عرضه ویندوز 8.1 در سال گذشته برابری خواهد کرد.

با خرید نسخه‌هایی از ویندوز 10 که بر روی درایوهای یو.اس.بی قرار دارند، نه تنها در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود، بلکه می‌توان در زمان از کار افتادن سیستم‌عامل به صورت bootable نیز از آن استفاده کرد. این درایوهای یو.اس.بی حاوی ویندوز ۱۰ دسکتاپ هم‌اکنون در سایت آمازون در دو نسخه پایه به قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار و Pro edition به قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار پیش‌فروش می‌شوند. البته به گفته آمازون، این محصولات زودتر از تاریخ 26 مردادماه به دست خریداران نخواهد رسید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.