برنده جایزه 2 هزار دلاری آنلاک کردن بوت‌لودر و روت کردن جی 4 شوید!

وقت آن رسیده که سراغ مهارت‌های کد زنی و تعمیر خود بروید. کاربران LG G4 دور هم جمع شده‌اند و توانسته‌اند تا بیش از 2000 دلار جمع‌آوری کنند. هدف چیست؟ قرار است این مبلغ را به اولین نفری که بتواند روشی تازه برای روت یا باز کردن بوت لودر در جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی پیدا کند، جایزه دهند.

1

پست اصلی در انجمن توسعه‌دهندگان XDA ارسال شده بود، جایی که تعداد زیادی از صاحبان LG G4 تمایل خود را به پیدا کردن راهی برای تعمیر گوشی‌های هوشمند خود نشان داده بودند. لیستی که در آن انجمن قرارگرفته تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان را با هر میزان پولی که توانسته‌اند به اشتراک بگذارند، نشان می‌دهد.

به صورت دقیق‌تر، گروه در حال پیدا کردن شیوه‌ای برای دسترسی روت یا باز کردن بوت لودر به صورت کامل برای نسخه‌های Verizon و AT&T از LG G4 هستند. این دو نسخه معمولاً سخت‌ترین مدل برای به دست آوردن دسترسی روت هستند، چراکه قرار بوده دسترسی قوی و محکمی بر نرم‌افزار و سخت‌افزار را برای اپراتورها مهیا کنند تا کسی هوس استفاده از اپراتور دیگری به سرش نزند!

lg-g4-first-look-aa-22-of-32-710x399

دو جایزه در نظر گرفته شده است: یکی برای به دست آوردن دسترسی روت و دیگری برای باز کردن قفل بوت لودر. هردوی این‌ها در راستای هدفی مشترک صورت می‌گیرند پس هرکدام که اول انجام شود، برنده مقدماتی را مشخص کرده است. متأسفانه جایزه باز کردن بوت لودر تا الآن به سختی به 1485 دلار می‌رسد. از سوی دیگر، با رسیدن به روت کامل و منوی ریکاوری به برنده 2205 دلار داده می‌شود.

برای به دست آوردن این جایزه باید اولین نفری باشید که بتواند راهی ایجاد یا پیداکرده باشد. پستی در آن بحث قرار دهید و نحوه انجام کار را مرحله‌به‌مرحله توضیح دهید تا روش خود را اثبات کرده باشید. به‌علاوه، کاربر دیگری باید همین کار را انجام داده و درستی روش پیشنهادی شما را تأیید کند. وقتی تمام کارها با موفقیت انجام شد، می‌توانید جایزه خود را از اهداکنندگان از طریق پیغام شخصی بگیرید. بله کار سختی به نظر می‌رسد، اما صحبت از دو هزار دلار است!

آیا علاقه‌مند شده‌اید؟ می‌توانید در صفحه اصلی آن تمام جزئیات را بخوانید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. saman می‌گوید

    همچینم سخت نیست من یه سال قبل جی 4 رو روت کردم