«پرندگان خشمگین 2» معرفی و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص شد

Angry Birds 2 که اولین دنباله‌ی کامل و رسمی بازی پرطرفدار و موفق استودیوی بازی‌سازی Rovio است توسط این شرکت معرفی شد.

0

بعد از 15 بازی و بیش از 3 میلیارد بار دانلود برای این سری بازی، بالاخره پرندگان خشمگین 2 در تاریخ 8 مرداد ماه عرضه می‌شود. این بازی اولین دنباله‌ی شماره دار برای بازی پرندگان خشمگین است که در سال 2009 به بازار عرضه شد. روویو اعلام اطلاعات بیشتر در مورد بازی را به روزهای آتی موکول کرده است.

با وجود این‌که این اولین دنباله‌ی بازی به شمار می‌رود، اما در طی این سال‌ها با تعداد زیادی اسپین آف و قسمت‌های فرعی متعدد روبرو بوده‌ایم. پرندگان خشمگین جنگ‌های ستاره‌ای و خوک‌های بد از این جمله هستند. همچنین به زودی شاهد یک فیلم از این عنوان نیز خواهیم بود. لگو انگری بردز که پیتر دینکلج بازیگر سریال بازی تاج و تخت هم در آن ایفای نقش می‌کند.

فعلا مشخص نیست که این بازی برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود. بازی اصلی برای iOS و اندروید در کنار پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پی‌سی و در نهایت نینتندو وی‌یو منتشر شد.

روویو امیدوار است که این بازی بتواند وضعیت مالی این شرکت را اندکی بهبود بخشد. سال گذشته این شرکت مجبور شد نزدیک به 16 درصد از کارمندان خود را اخراج کند.

فیلم پرندگان خشمگین در سال 2016 میلادی به روی پرده می‌رود. پرندگان خشمگین 2 تا دو هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود.

gamenews gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.