شیائومی از Mi TV 2S تلویزیون 48 اینچی فوق‌نازک خود با ضخامت 9.9 میلی‌متر رونمایی کرد

شرکت شیائومی به تازگی از جدیدترین تلویزیون سری در حال رشد Mi Tv خود، موسوم به Mi TV 2S رونمایی کرد. این تلویزیون با سایز 48 اینچی خود، بین اولین تلویزیون 49 اینچی این شرکت و مدل 40 اینچی که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شده بود، قرار می‌گیرد.

0

Mi TV 2S که در نوع خود اندازه بزرگی دارد، قادر است از طریق پورت HDMI 2.0a خود تصاویر 4K با نرخ 60 هرتز را پخش کند. در طراحی این تلویزیون جدید از یک قاب آلومینیومی با ضخامت تنها 9.9 میلی‌متر استفاده شده است. در سخنرانی که شیائومی برای رونمایی از این تلویزیون داشته است، این شرکت به وضوح، رنگ و کنتراست برتر این دستگاه نسبت به سایر رقبا اشاره کرده و از آن به عنوان افتخار خود یاد کرده است.

mi-tv-2s

این محصول جدید شیائومی از یک پردازنده چهار هسته‌ای 6A928، 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. همچنین این تلویزیون هوشمند از نسخه 5.0 سیستم‌عامل محبوب اندروید با رابط کاربری اختصاصی این شرکت، MIUI، بهره می‌برد.

شرکت شیائومی همیشه با قیمت‌های رقابتی خود زبانزد خاص و عام بوده است. قیمت نسخه استاندارد تلویزیون Mi TV 2S چیزی در حدود 480 دلار بوده که این قیمت برای نسخه سینمای آن کمی بیشتر و چیزی در حدود 645 دلار خواهد بود. این تلویزیون هوشمند قرار تنوع رنگ گسترده‌ای نظیر رنگ‌های صورتی، آبی، سبز و طلایی داشته باشد.

در مراسم رونمایی، شیائومی همچنین از دستگاه تصفیه آب جدید خود که مکمل دستگاه تصفیه هوای این شرکت است هم رونمایی کرده است و عنوان کرده است که این دستگاه برای بازارهای چین طراحی شده است.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.