اچ‌پی از سری محصولات مبتنی بر ویندوز 10 خود رونمایی کرد

با رونمایی مایکروسافت از نسخه جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز 10 در پایان ماه جاری میلادی، انتظار می‌رود این نسخه جدید با استقبال گسترده کاربران روبرو شود که احتمالا بخشی از این استقبال به خاطر امکان ارتقای رایگان به این نسخه برای هرکدام از کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 است. به این ترتیب، باید منتظر این امر باشیم که هم تولیدکنندگان سخت‌افزاری و هم ارائه‌دهندگان خدمات نرم‌افزاری خود را برای تولید محصولات جدید مبتنی بر ویندوز 10 آماده کنند.

0

شرکت اچ‌پی هم برای اینکه از قافله عقب نماند، فعالیت خود را در این زمینه با پشتیبانی ابزار حفاظتی خود یعنی Sure Start BIOS از نسخه جدید ویندوز، آغاز کرده است. این مسئله باعث می‌شود که BIOS خود را برای وقوع هر گونه خرابکاری و مشکل احتمالی قبل از بوت شدن آماده کند. اچ‌پی با کار‌ بی‌وقفه روی امنیت دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10، 2 محصول Elite و Zbook خود را به امن‌ترین دستگاه‌های بازار تبدیل خواهد کرد.

این شرکت به مشتریان حقوقی خود این تضمین را داده است که از دهم مردادماه تمام محصولات تجاری این شرکت، به‌روزرسانی ویندوز 10 را دریافت کرده و همچنین تمامی دستگاه‌های تولیدی جدید هم از همان زمان به بعد، به صورت پیش‌فرض با ویندوز 10 عرضه خواهند شد.

کار به همینجا ختم نشده و این شرکت همچنین از دو محصول جدید رونمایی کرده است. اولین محصول جدید، نسخه Bang & Olufsen از نوت‌بوک Elitebook Folio 1020 بوده و دومی یک تبلت جدید موسوم به HP Pro 608 است.

hp-note-book-folio

Folio 1020 که سال گذشته رونمایی شده است، از یک پردازنده اینتل Core M قدرت گرفته و در بررسی کارشناسان به عنوان ماشین کیفیت توصیف شده بود. نسخه 12 اینچی این نوت‌بوک در دو رزولوشن 1080P و 1440P به همراه یک پنل لمسی قابل سفارش خواهد بود.

hp-pro-806-tablet

در مورد مشخصات سخت‌افزاری تبلت HP Pro 608 آن‌گونه که گزارش شده است، این دستگاه از یک صفحه نمایش 8 اینچی با نسبت تصویر 4:3 و رزولوشن 2048 در 1536 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع eMMC برخوردار است. این تبلت همچنین از یک پورت یواس‌بی نوع C بهره‌ برده و قرار است به همراه آن لوازم جانبی نظیر قلم، داک و صفحه‌کلید عرضه شود.

در مورد قیمت نوت‌بوک Bang & Olufsen HP Elitebook Folio 1020 اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی انتظار می‌رود در حوالی زمان رونمایی که احتمالا فصل پاییز باشد، قیمت‌گذاری روی این دستگاه آغاز شود. در همین حال تبلت HP Pro 608 از اواسط مرداد ماه در دسترس قرار گرفته و قیمتی در حدود 480 دلار خواهد داشت.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.