گوشی هوشمند ZTE Blade D6؛ جدیدترین کپی از آیفون 6 مجهز به اندروید آب‌نبات چوبی رونمایی شد!

شرکت‌ ZTE چندی پیش از گوشی Axon خود پرده برداشت اما از قرار معلوم این شرکت محصول دیگری نیز در آستین داشته و شب گذشته گوشی میان‌رده دیگری را معرفی کرد.

0

این گوشی که ZTE Blade D6 نامیده می‌شود، شباهت زیادی به Blade S6 و Blade S6 Plus دارد، اگر خبرهای ZTE را دنبال کرده باشید احتمالاً به یاد دارید که این دو گوشی اوایل امسال به بازار معرفی شده بودند.

همان‌طور که در عنوان خبر هم ذکر شد، گوشی ZTE Blade D6 از لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی با آیفون ۶ نیز دارد، بدنه آلومینیومی و ضخامت ۶.۹ میلی‌متری این گوشی در نگاه اول آیفون ۶ را در ذهن تداعی می‌کند. ناگفته نماند که D6 از لحاظ قد یک سروگردن از پرچمدار اپل بزرگ‌تر است، ZTE Blade D6 صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد.

zte-blade-d6

اندروید نسخه ۵.۰ آب‌نبات چوبی با رابط کاربری MiFavor 3.2 که دست‌پخت خود ZTE‌ است به همراه پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای MediaTek MTK6735 که در فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند، مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی از شبکه‌ مخابراتی LTE در کنار استفاده از دو سیم‌کارت به همراه ۲ گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی تمهیدات دیگری است که در ZTE Blade D6 لحاظ شده است. شرکت ZTE از لحاظ دوربین نیز محصول جدید خود را دست خالی روانه کارزار نکرده و این محصول از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره می‌برد.

این گوشی به ویژگی جدیدی مجهز است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند سیم‌کارت‌های میکرو و نانو سیم‌کارت را به همراه کارت حافظه میکرو اس‌دی در درگاه این گوشی استفاده کند.

شرکت ZTE در خصوص ZTE Blade D6 خوش سلیقگی به خرج داده و این محصول در رنگ‌های مختلفی نظیر نقره‌ای، طلایی، صورتی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی جدید ZTE در چند ماه آینده روانه بازارهای استرالیا، روسیه و ژاپن شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.