مایکروسافت نسخه RTM ویندوز 10 را آماده کرد

شرکت مایکروسافت، ویندوز 10 خود را نهایتا برای عرضه در مرداد ماه آماده کرد. منابع آگاه در گفتگو با The Verge اعلام کرده‌اند این شرکت بیلد 10240 را به‌عنوان نسخه نهایی عرضه برای سازندگان یا همان RTM در نظر گرفته تا سازندگان رایانه‌های شخصی بتوانند این نر‌م‌افزار را بر روی دستگاه‌خود آماده استفاده کنند.

2

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تولید بیلدهای مختلف را به پایان خط رسانده و احتمالا نسخه RTM را تا پایان هفته عرضه خواهد کرد و البته احتمال آن وجود دارد تا تمرکز خود را بر روی عرضه نسخه نهایی بگذارد. اگرچه مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی به‌منظور انتشار به‌موقع ویندوز 10 است اما این نسخه از ویندوز بر روی رایانه‌های شخصی جدید تا چندهفته بعد در دسترس نخواهند بود.

مایکروسافت پیش از هر چیز بیلد 10240 را برای کاربران آزمایش‌کننده ویندوز 10 عرضه خواهد کرد و در حال حاضر نیز این شرکت تمرکز خود را بر روی بسته‌های امنیتی و برطرف‌کننده مشکلات گذاشته تا نهایتا همزمان با عرضه نسخه‌نهایی ویندوز، شاهد مجموعه‌ای بی‌عیب و نقص باشیم. اگرچه RTM گامی به سمت جلو از سوی مایکروسافت است اما در آینده نیز مطمئنا شاهد عرضه به روز رسانی‌های دیگر برای این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز خواهیم بود. مایکروسافت اعلام کرده به روز رسانی‌های بعدی نیز ابتدا در برنامه اینسایدر مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و سپس در اختیار کاربران دیگر قرار می‌گیرند.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    آیا بر اساس قولی که مایکروسافت داده بود در ویندوز 10 از تقویم فارسی پشیبانی می کند ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آخرین خبری که داریم بله. اما شخصا تجربه نکردم