آی‌پاد تاچ جدید اپل با چیپست 64 بیتی A8 و دوربین 8 مگاپیکسلی معرفی شد

اپل امروز ششمین نسل از آی‌پاد تاچ خود را که از چیپست ۶۴ بیتی A8 و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد معرفی کرد. آی‌پاد یکی از محصولاتی است که در دوران اوج خود توانست سود سرشاری را به جیب اپل روانه کند، این محصول پس از طی کردن فراز و نشیب‌های مختلف اینک در آستانه ششمین نسل آی‌پاد به سر می‌برد.

1

آی‌پاد جدید در کنار چیپست ۶۴ بیتی A8 و دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight در قسمت جلو از لحاظ رنگ‌بندی نیز تنوع مناسبی دارد و رنگ‌های آبی،‌صورتی، نقره‌ای،خاکستری،‌طلایی و قرمز برای این محصول جدید در نظر گرفته شده است.

پشتیبانی از باند‌های مختلف وای‌فای به همراه بلوتوث نسخه ۴.۱ به همراه نسخه iOS 8.4 برای دسترسی به اپل میوزیک و Beats 1 دیگر مواردی است که در آی‌پاد جدید به چشم می‌خورد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آی‌پاد جدید قرمز رنگ است و تنها بوسیله فروشگا‌‌ه‌های اپل به فروش می‌رسد در حالی که سایر رنگ‌های آی‌پاد جدید را می‌توان از خرده ‌فروشی‌ها خریداری کرد.

ناگفته نماند که آی‌پاد شافل و آی‌پد نانو نیز از لحاظ رنگ‌بندی دستخوش تغییر شده‌اند اما قیمت این محصولات تغییری نداشته است. با این حساب آی‌پاد نانو ۱۴۹ دلار قیمت دارد در حالی‌که آی‌پاد شافل ۴۹ دلار قیمت گذاری شده است. دسترسی به سرویس اپل میوزیک اپ استور اپل و سیستم‌عامل iOS در آی‌پاد تاچ تعبیه شده است، اپل در حال حاضر آی‌پاد تاچ را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

Greg Joswiak یکی از مدیران بلند پایه واحد آیفون، آی‌پاد و بازاریابی iOS مدعی است، به خدمت گرفتن چیپست A8 و دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight مواردی است که باعث خواهد شد آی‌پاد جدید از اقبال خوبی در بازار برخوردار شود. همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، آی‌پاد در ابتدای فروش خود توانسته بود سود سرشاری به جیب اپل روانه کند؛ اما این روزها دیگر این محصول طرفداران خود را از دست داده است، بد نیست بدانید آی‌پاد در سه ماهه آخر سال میلادی گذشته تنها ۲.۶ میلیون دستگاه فروش داشته است.

به هر ترتیب باید ببینیم امکاناتی که آی‌پاد جدید به آنها مجهز شده و رنگ‌ بندی متنوع این محصول خواهد توانست به بازار فروش آی‌پاد رنگ و بوی تازه‌ای بدهد یا اینکه رفته رفته باید با این محصول دوست‌داشتنی اپل خداحافظی کنیم.

macrumors.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    از تاچ آیدی خبری نیست! درسته؟