شایعه: نکسوس هواوی از پردازنده اسنپ‌دراگون 820، صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD و حسگر اثر انگشت برخوردار است

گوگل تاکنون با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و موتورولا در زمینه تولید گوشی‌های سری نکسوس خود همکاری کرده است. حالا به نظر می‌رسد غول موتورهای جستجو قصد دارد تا برای تولید نکسوس بعدی با تولیدکننده چینی‌تبار گوشی‌های هوشمند یعنی هوآوی، همکاری کند.

0

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون تولید نکسوس بعدی توسط هوآوی منتشر شده است. توییتی که امروز از لو دهنده معروف، اوان بلاس (@evleaks) در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد مهر تاییدی بر این شایعات زد و حکایت از این داشت، نکسوس تولیدی هوآوی در سه ماه پایانی سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

evan-blass-tweet

همچنین وی در این توییت عنوان کرده است که نکسوس بعدی بدنه فلزی داشته و از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون 820 با هسته‌‌های سفارشی Kyro و همچنین حسگر اثرانگشت برخوردار خواهد بود.

با توجه به پشتیبانی پیش‌فرض اندروید M از فناوری تشخیص اثرانگشت، استفاده هوآوی از یک سنسور اثر انگشت در این دستگاه تعجب برانگیز نخواهد بود. بهره‌گیری نکسوس جدید از چیپست اسنپدراگون 820، ممکن است اساس تولید گوشی‌های بیشتری برپایه این چیپست در سال آینده شود.

درحالی‌که هنوز تا زمان معمول رونمایی از نکسوس‌ جدید مدت زیادی باقی است اما می‌توان گفت تولید انحصاری نکسوس جدید توسط هواوی آن هم با یک پردازنده کاملاً جدید و یک صفحه‌نمایش رزولوشن بالا، در نوع خود جالب توجه است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.