رونمایی رسمی ZTE از گوشی هوشمند Axon با صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD‌، دوربین دوگانه و 4 گیگابایت رم

برخلاف تعدد دستگاه‌های با مشخصات بالا در میان محصولات ZTE، این شرکت معمولا گوشی‌های ارزان‌قیمت را روانه بازار ایالات متحده آمریکا می‌کند اما این بار این شرکت از مدل جدیدی که در آمریکا تولید و عرضه خواهد شد با نام Axon رونمایی کرده که می‌تواند گوشی‌های قدرتمند دیگر برندهای مطرح را نیز به چالش بکشد.

0

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دارگون 810 با طراحی جدید به‌منظور کاهش اثر گرم‌شدن این پردازنده بر عملکرد دستگاه بهره می‌برد و به 4 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و دوربینی در قالب یک ترکیب دولنز در پشت دستگاه تجهیز شده است. دوربین این دستگاه هوشمند از دیافراگم بزرگی با مشخصات f/1.8 بهره می‌برد که می‌تواند مقدار f/1.0 را نیز پوشش دهد. سرعت شاتر نیز 90000/1 ثانیه بوده و با توجه به بهره‌گیری از لنز دوم در پشت، توانایی گرفتن عکس با آنچه افکت بوکه خوانده می‌شود را نیز دارد.ZTE-AXON-Phone-Hands-On

این گوشی هوشمند در خصوص قابلیت‌های صوتی نیز بسیار پیشرفته بوده و نه تنها از اسپیکرهای جلویی بلکه پشتیبانی از موسیقی Hi-Fi نیز بی‌بهره نمانده است. این بدان‌معناست که از دو تراشه صوتی مستقل به‌منظور ایجاد صدایی بهینه در هنگام استفاده از هدفون‌ها بهره می‌برد. ZTE-AXON-Phone-Hands-On-21علاوه بر موارد یادشده این گوشی هوشمند از هدفون‌های JBL E13 نیز  در داخل جعبه بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از امروز از طریق وب‌سایت ZTE قابل پیش‌خرید بوده و تا 12 روز دیگر با قیمت 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.