با گوشی هوشمند P70 لنوو بیشتر آشنا شوید؛ یک میان‌رده با باتری غول‌آسا!

در عصر حاضر که تلفن همراه جزء جدایی ناپذیر زندگی و اصلی ترین وسیله ارتباطی محسوب می شود، یکی از دغدغه های اصلی مشتریان گوشی‌های هوشمند، تمام شدن باتری موبایل است؛ این در حالیست که به لطف مدل p70 از سری گوشی‌های لنوو دیگر نیازی نیست به دنبال کابل‌های شارژ باشید.

0

لنوو با تولید این گوشی سعی داشته بیشتر به این نگرانی طرفداران خود بپردازد. P70ازجمله گوشی‌های هوشمند اندرویدی میان رده‌ای است که با باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپر ساعتی خود در حالت آماده به کار یا همان استند‏بای با نگه داشتن 34 روز شارژ هنگام اتصال به 2G و بیش از 29 روز هنگام اتصال به 3G، خیال شما را از بابت شارژ راحت می‏‌کند.

Lenovo-P70-pic

این گوشی هوشمند با داشتن پردازنده مدیا تک MT6752 64 بیتی، چیپست 8 هسته ای با فرکانس 7/1 گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی Mali T760-MP2 و حافظه رم 2 گیگابایت، با قیمت بسیار مناسب ترکیبی فوق العاده عرضه نموده است.

Lenovo-P70-Smartphone

دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی امکان عکس برداری با کیفیت مطلوب را فراهم کرده است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‏توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن1280 در720 پیکسل، ضخامت 9/8 میلی متر و وزن 149 گرم اشاره کرد که در مجموع با رنگ سرمه‌ای تیره، جذابیت ظاهری منحصر به فردی به این تلفن همراه بخشیده است.

P70 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت به شما این امکان را می‏دهد که فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک‌های خود داشته باشید. دیگر ویژگی متمایز این اسمارت فون، ساپورت دو سیم کارت به صورت همزمان بوده و برای کسانی که تمایل به داشتن خط کاری جداگانه هستند بسیار مناسب خواهد بود.
تلفن همراه LENOVO مدل P70 با 1 سال گارانتی شرکت سازگار ارقام به زودی در بازار های موبایل کشور عرضه می گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.