درز نتایج بنچمارک AnTuTu منتسب به نکسوس 5 جدید؛ سلطان جدید در راهست!

سال گذشته Meizu MX4 با کسب امتیاز متوسط 47765 در صدر جدول امتیازهای بدست آمده توسط گوشی‌های هوشمند در نرم‌افزار آنتوتو قرار گرفت. این امتیاز پس از عرضه نکسوس 6 با ثبت رکورد 47079 ارتقا داده شد و نهایتا پیشتاز این رقابت در سال 2015، گلکسی اس 6 سامسونگ با امتیاز 68157 لقب گرفت.

0

اما اکنون و در جدیدترین تصاویر منتشر شده شاهد حضور یک پیشتاز جدید با ثبت امتیاز 85530 در نرم‌افزار AnTuTu هستیم. البته این گوشی هوشمند که نکسوس 5 جدید یا همان نکسوس 2015 است هنوز رسما معرفی و روانه بازار نشده است.The-Nexus-5-2015-scores-85530-on-AnTuTu (1)

در حال حاضر نکسوس جدید تنها در قالب شایعات مختلف در محافل خبری حضور داشته است اما امتیاز ثبت شده نشان می‌دهد امکان بهره‌گیری از تراشه اسنپ دراگون 820 در این هوشمند جدید را بیش از پیش قوت می‌بخشد. این در حالی است که پیش از این نیز امتیازات مربوط به این تراشه را در وب‌سایت گیگ‌بنچ مشاهده کرده بودیم.The-Nexus-5-2015-scores-85530-on-AnTuTu

از سوی دیگر شایعات مختلفی مبنی بر تولید این گوشی هوشمند توسط ال‌جی وجود دارد اما بنابر اعلام این شرکت کره‌ای از نظر ظاهری هیچ شباهتی میان این گوشی و جی 4 وجود نخواهد داشت. این در حالی است که مطمئنا در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند جدیدتری مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 820 خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید آیا نکسوس 5 جدید همچنان می‌تواند پیشتاز این رقابت لقب گیرد یا خیر؟!

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.