تماشا کنید: رونمایی مرسدس بنز از نسل جدید سیستم پارک از راه دور در کلاس E

به‌نظر می‌رسد مرسدس بنز نیز پس از رونمایی بی‌ام‌دبلیو از سیستم پارک خودکار برای i3 دست‌به کار شده و اکنون از سیستم مشابهی رونمایی کرده است.

0

این در حالی است که مرسدس پیش از این نیز نسخه ویژه این شرکت در پارک خودکار را به نمایش گذاشته بود اما اکنون در ویدئویی کوتاه می‌توانیم شاهد عملکرد این سیستم باشیم. آن‌طور که از شواهد پیداست این سیستم در نسل بعدی خودروهای کلاس E این شرکت به کار گرفته خواهد شد.

همانند آنچه در سیستم BMW i3 مشاهده کرده بودیم، با بهره‌گیری از این تکنولوژی،  راننده می‌تواند خودرو را به‌منظور پارک در فضاهای کم از طریق گوشی هوشمند و برنامه مرتبط با آن آماده کند.

 

مرسدس معتقد است استفاده از این قابلیت نه تنها باعث تسهیل خاطر و راحتی هرچه بیشتر راننده خواهد شد بلکه به وی امکان پارک خودرو در مکان‌هایی که امکان بازشدن درب‌ها نیست را نیز خواهد داد. علاوه بر این راننده کنترل کاملی را بر روی خودرو خواهد داشت و می‌تواند حرکت به سمت عقب، جلو و یا استفاده از فرمان را برنامه‌ریزی کند.

egmcartech

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.