گوگل به‌زودی امکان داشتن آدرس ایمیل اختصاصی تحت سرویس جیمیل را خواهد داد

به نظر می‌رسد گوگل در حال تدارک شرایطی است که بتواند به کاربران استاندارد جیمیل آدرس اختصاصی و دلخواهشان را بدهد. تا به حال کاربران سرویس‌های شرکتی جیمیل می‌توانستند آدرس‌هایی به صورت you@yourcompany.com داشته باشند و تنها گزینه برای کاربران استاندارد you@gmail.com بود اگر چه با انجام تنظیمات بر روی سرور دامنه شخصی می‌توانستیداز جیمیل با استفاده از آدرس دامنه خود ایمیل ارسال و یا دریافت کنید.

0

با استفاده از این قابلیت جدید شما می‌توانید با پرداخت هزینه ناچیز! 2 دلار در ماه آدرس ایمیلی به صورت you@youraddress.com داشته باشید. با دریافت این سرویس جدید همه چیز مانند قبل خواهد بود و هیچ چیز جدیدی اضافه نمی‌شود و احتمالا تنها تمام امکاانت سرویس جیمیل را در دامنه شخصی خود خواهید داشت.

gsmarena_002

در تصویر بالا که یک اسکرین‌شات از صفحه ثبت نام این سرویس که شانساً در کنار یک ایمیل در سایت جیمیل ظاهر شده بود را می‌بینید. با کلیک بر روی دکمه Get started در زیر طرح 2 دلاری، صفحه‌ای باز می‌شود که می‌پرسد آیا در حال حاضر دامنه ثبت شده دارید یا نه؟ (متأسفانه تصویری از آن صفحه نداریم) گوگل در این صفحه اطلاع می‌دهد که این سرویس هنوز افتتاح نشده و در آینده در دسترس خواهد بود. متأسفانه این گزینه دیگر در وبسایت جیمیل قابل مشاهده نیست.

مشخص نیست که چه زمانی گوگل این سرویس را به صورت همگانی عرضه نماید. به نظر می‌رسد فعلاً ارائه این سرویس در جامعه کوچکی از کاربران گوگل مورد آزمایش قرار گرفته باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.