مایکروسافت جزئیات روز رونمایی از نسخه نهایی ویندوز 10 را اعلام کرد، یک جشن بزرگ جهانی آپگرید!

با نزدیک شدن به هفتم مردادماه، زمان عرضه ویندوز 10 جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت، این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای را به‌منظور هموارکردن روند به روز رسانی و استفاده گسترده‌تر از این سیستم‌عامل در نظر گرفته است.

0

علی‌رغم اینکه برنامه‌هایی به‌منظور عرضه تدریجی به روز رسانی آنلاین ویندوز 10 در نظر گرفته شده اما این شرکت قصد دارد روند به روز رسانی را از طریق دریافت آنلاین و یا خرید یک رایانه شخصی جدید سرعت بخشد.

به‌منظور تشویق شرکت‌های سازنده در جهت بهره‌گیری از ویندوز 10 بر روی محصولات جدید، مایکروسافت برنامه‌هایی به‌منظور گفتگو با این شرکای خود در نظر گرفته تا ویندوز 10 را به‌عنوان جایگزینی برای نسخه‌های ویندوز 7 و 8 مدنظر قراردهند.

در آمریکا فروشگاه‌های مطرح مانند Best Buy، Staples و وال‌مارت نیز خدمات پشتیبانی را به‌منظور کمک به ارتقا و البته انتقال اطلاعات به رایانه‌های جدید خریداری شده توسط کاربران ارائه می‌دهند. علاوه بر این، فروشگاه‌های مختلف از دستگاه‌های تست مجهز به ویندوز 10 بهره می‌برند تا کاربر بتواند پیش از خرید، در همان فروشگاه این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را تست و نهایتا در صورت صلاحدید خریداری کند.

در صورتی که شما از کاربران خانگی هستید مایکروسافت برای شما نیز برنامه‌هایی ویژه در نظر دارد. ارتقای رایگان به ویندوز 10 به مدت یک‌سال امکان‌پذیر بوده و از سوی دیگر امکان بهره‌گیری هرچه بهتر از دستگاه‌های جانبی مانند صفحه‌کلید و ماوس، بازگشت منوی استارت و وجود گزینه‌هایی مانند کورتانا و مرورگر بهینه‌سازی شده می‌تواند شما را به به روز رسانی رایانه‌تان ترغیب کند.

علاوه بر این، جوایز متعدد و البته گردهمایی‌های آموزشی که در مراکز فروش رسمی مایکروسافت برگزار خواهند شد نیز به سرعت بخشیدن به فرآیند به روز رسانی کمک خواهند کرد. نهایتا این شرکت 10 میلیون‌دلار را به‌منظور پشتیبانی از موسسات غیرانتفاعی سراسر دنیا که به گسترش ویندوز 10 کمک می‌کنند در نظر گرفته است. همچنین یک روز مرخصی برای کارمندان مایکروسافت در نظر گرفته شده تا این افراد بتوانند در روز معرفی به ارتقای رایانه‌های موجود در مکان‌های متفاوت به ویندوز 10 کمک کنند.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.