تماشا کنید: این مرد با مونوپاد سلفی خود ظاهرا تصویر دزد گوشی تلفن همراه خود را نیز ضبط کرده است!

ویدئوی گرفته شده توسط یک شهروند اکوادوری به نام Diego Mino با انتشار در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است.

1

این ویدئو که توسط دیگو و به‌واسطه استفاده از یک مونوپاد سلفی گرفته شده است وی را در حال قدم زدن در میان جمعیت حاضر در گردهمایی ویژه حضور پاپ در اکوادور نشان می‌دهد اما این موضوعی نیست که باعث افزایش تعداد بازدید از این ویدئو شده باشد. بازدید بالا از این ویدئو به علت آن است که یک سارق را به نمایش می‌گذارد!

رویدادی ویژه توسط پاپ در هفته گذشته در اکوادور برپا شد و میلیون‌ها نفر در آن شرکت داشتند. دیگو در حالی که یک مونوپاد سلفی را به همراه یک دوربین GoPro در دست دارد ویدئویی گرفته که در آن مردی که وی را تعقیب می‌کند به نمایش گذاشته شده است.


پس از انتشار ویدئو دیگو اعلام کرد تلفن همراه وی از داخل جیبش سرقت شده است. اگرچه نمی‌توان از سرقت این گوشی همراه در ویدئو اطمینان حاصل کرد اما آنچه مسلم است فرد تعقیب کننده در قسمتی از فیلم خم شده و چیزی از داخل ژاکت دیگو که به دور کمر وی بسته شده بر می‌دارد.

به‌نظر می‌رسد برخلاف اینکه تاکنون همواره شاهد انتشار خبرهای منفی در خصوص مونوپادهای سلفی بوده‌ایم، این‌بار گرفتن سلفی نهایتا به یک شخص کمک خواهد کرد تا احتمالا گوشی هوشمند سرقت شده خود را بازپس گیرد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    خیلی ضایع بود که !