ادعای مایکروسافت مبنی بر یافتن راه‌حلی به‌منظور افزایش کارایی باتری دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی

عمر شارژ پایین باتری گجت های پوشیدنی یک از معضلاتیست که اغلب شرکت‌های تولیدکننده این گونه دستگاه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، با این حال به تازگی گروهی از محققان مایکروسافت به روشی مبتنی بر RAM دست یافته‌اند که عمر باتری دستگاه را تا حدود 3 برابر افزایش می‌دهد.

0

گجت های پوشیدنی اغلب برای متصل شدن به دستگاه جفت شده از شبکه وای‌فا یا بلوتوث استفاده می‌کنند که باعث تخلیه سریع‌تر باتری دستگاه می‌شود. به نظر می‌رسد این مشکل به قدری قابل توجه بوده که گروهی از محققان مایکروسافت پس از حدود یک سال تحقیق بر روی این معضل به روشی مبتنی بر فناوری RAM دست یافته‌اند که کارایی باتری دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی را حدود 3 برابر افزایش می‌دهد.

بر این اساس آخرین آزمایش‌های گرفته شده از سیستم صرفه‌جویی انرژی در گجت های پوشیدنی مایکروسافت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ویر، نشان می‌دهد که این سیستم “بدون اغماض ” می‌تواند مصرف انرژی را تا 300 درصد کاهش دهد و از طرفی باعث افزایش سرعت 8 برابری اجرای اپلیکیشن ها شود که یک دستاورد بزرگ به شمار می‌آید . این سیستم همچنین ارتباط گجت پوشیدنی را در زمانی که گوشی جفت شده در دسترس نباشد به منظور کاهش هرچه بیشتر انرژی قطع می‌کند.

tweaktown

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.