گیم‌نت؛ بررسی بازی همراه Bad Traffic برای تجربه یک ترافیک سرسام‌آور!

Bad Traffic بازی است که باعث خواهد شد گیمر نقشی در قالب سلطان چهارراه‌ها داشته باشد. در قالب بازی، کاربر همواره تلاش می‌کند در شرایط کاری مختلف از به‌وجود آمدن تصادف در خیابان‌ها و یا برخورد خودروها در چهارراه‌ها جلوگیری کند.

1

برای دریافت این بازی می‌توانید همینجا از لینک پائین برای دریافت آن از کافه بازار اقدام کنید.

Bazaar-Badge-Light

در بازی شاهد دو سبک گیم‌پلی کاملا متفاوت هستیم که در قالب دو بسته مرحله‌ای مجزا و مستقل از هم ارائه می‌شوند. در بسته اولیه و یا بهتر است بگوییم حالت اولیه بازی، کاربر باید خودروهایی که در طرفین مختلف چهارراه ظاهر می‌شوند را به سلامت و بدون برخورد عبور دهد. با لمس کردن هر خودرو می‌توانید آن‌را برای مدت پنج ثانیه متوقف کنید و با کشیدن دست بر روی آن‌ها به سمت خیابان مقصد، آن‌ها را با سرعت بالا از مسیر گذر دهید.

در واقع در این‌جا با دو قابلیت روبرو هستیم که یکی عبور دادن خودروها به سلامت از چهارراه است و دیگری متوقف کردن آن‌ها هرچند برای مدت زمان کوتاه. حتی در صورتی‌که یک تصادف و برخورد بین خودروها اتفاق بیفتد، مرحله را از دست خواهید داد. با این وجود طلایی که در حکم امتیاز بازی است ذخیره خواهد شد تا از آن در به‌ روز رسانی قابلیت‌ها و مراحل بازی از طریق فروشگاه بهره ببرید.bad traffic screenshots (1)

در قالب بسته دوم می‌توانید از مراحل جالب‌تر و البته شگفت‌انگیزی بهره ببرید. در کمال تعجب در این حالت کاربر باید عکس مراحل قبلی عمل کند. در واقع خودروها باید به گونه‌ای سازماندهی شوند تا به هم برخورد کنند و در عین حال بدترین تصادف و برخورد ممکن به وقوع بپیوندد.

در واقع هدف بازی برخورد تعداد مشخصی از خودروها و نهایتا انفجار آن ها در مدت زمانی محدود است. در این قسمت حتی انفجار دوچرخه‌‌ها نیز میسر است. هر حالت بازی شامل چندین و چند خودروی منحصر به فرد و البته مکانیک‌های مختلف به‌منظور تسهیل در ادامه بازی و یا توقف فرآیند بازی است.bad traffic screenshots (2)

یکی از نکات مثبت بازی Bad Traffic وجود بی‌نهایت مرحله در حالت نجات خودروها است که همین امر می‌تواند کاربر را برای مدت طولانی سرگرم کند. با این اوصاف این امر در صورتی دست‌یافتنی است که کلیه مراحل اولیه و مقدماتی را با موفقیت به اتمام برسانید که البته این موضوع نیز به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.bad traffic screenshots (7)

شاید در نگاه اول به‌نظر برسد مراحل مربوط به حالت ویران‌کردن خودروها، ساده‌ترین مراحل بازی در مقایسه با مراحل مربوط به نجات خودروها باشند و به تمرکز و توجه زیادی نیاز نداشته باشند اما در عمل، شاهد بازی متفاوت با این گفته هستیم.bad traffic screenshots (3)

در واقع نجات‌دادن خودروها جهت عبور موفقیت آمیز آن‌ها از چهارراه‌ها بسیار آسان‌تر از برنامه‌ریزی به‌منظور انفجار هرچه بهتر آن‌ها است. با این تفاسیر در یک جمله باید بازی را بسیار سرگرم‌کننده و خوب توصیف کرد.

bad traffic screenshots (8) Bad Traffic بازی است که حتی امکان آن بود تا در قالب دو بسته جداگانه نیز عرضه شود و همچنان کاربران را به سوی خود جلب کند.

bad traffic screenshots (4) از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که اجرای بازی نیز بسیار روان و منوها نیز کاملا فصیح و روان هستند. نهایتا اگر بخواهیم به قسمت‌های مختلف بازی از 10 امتیاز دهیم به گرافیک و صدا به‌علت سادگی بیش از حد (و البته در عین حال کاربردی بودن) امتیاز 7 از 10 را خواهیم داد. به کنترلرهای موجود در بازی با توجه به امکان بهبود در جهت کنترل هرچه راحت‌تر بازی توسط کاربر امتیاز 7.5 خواهیم داد.

bad traffic screenshots (5)

گیم‌پلی بازی با توجه به چالش برانگیز‌ بودن، جذاب بودن و در عین حال منحصر به فرد بودن امتیاز 8.5 را از آن خود خواهد کرد. به قابلیت جذب کاربر به منظور وابسته کردن او به ادامه بازی و البته استفاده از آن به مدت طولانی، امتیاز 9 از 10 را (باتوجه به حالت‌های مختلف بازی و البته امتیازهایی که به‌منظور ترغیب هرچه بیشتر کاربر ارائه می‌شود) خواهیم داد.

bad traffic screenshots (6) در مجموع نیز با توجه به هیجان بازی و البته بهره‌گیری از طرحی جدید، امتیاز 8 از 10 را خواهیم داد.

Bazaar-Badge-Light

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    برای آیفون هم اومده..