مقامات نیویورک خواستار کاهش گردش به چپ در مسیریابی‌های گوگل‌مپس در این شهر شدند!

اعضای شورای شهر نیویورک در نامه‌ای از گوگل خواستند که تعداد گردش‌به‌چپ‌های پیشنهادی در مسیریابی برای رانندگان را در برنامه گوگل مپس رانندگان این شهر کاهش دهد. این درخواست، کاهش مرگ‌ومیرهای مربوط به تصادفات گردش‌به‌چپ را هدف گرفته است.

0

در سرتاسر آمریکا، گردش‌به‌چپ علت حدود یک‌چهارم از تصادفات با عابران پیاده بوده است. به گزارش رادیوی WNYC در شهر نیویورک، سال گذشته 17 عابر پیاده و 3 دوچرخه‌سوار به علت پیچیدن رانندگان به سمت چپ و تصادف با آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش CityLab بیشترین نرخ مرگ‌ومیر در این کشور نیز به عابران پیاده‌ای که به علت تصادف با رانندگانی که قصد گردش‌به‌چپ را داشته‌اند، فوت کرده‌اند، مربوط می‌شود.

در تلاشی برای کم کردن این نوع از مرگ‌ومیر، اعضای شورای شهر یعنی Brad Lander و Ydanis Rodriguez در دهم تیر نامه‌ای به گوگل نوشتند و از این شرکت خواستند که در برنامه نقشه خود تغییری اعمال کند تا در مسیریابی‌ها کمترین میزان گردش‌به‌چپ به رانندگان پیشنهاد داده شود.

به صورت دقیق‌تر، Lander و Rodriguez از گوگل خواستند که در نقشه‌های خود، گزینه‌ای با عنوان «کاهش گردش‌به‌چپ» قرار دهد. تا الآن کاربران در این برنامه می‌توانند از گزینه‌هایی برای حذف کردن بزرگراه‌ها، عوارض بین‌شهری و فرابرها برای تغییر دادن مسیریابی‌های خود استفاده کنند.

Rodriguez می‌گوید: اولین علت مرگ کودکان زیر 13 سال اذیت و آزار گروه‌های اراذل‌واوباش نیست، فقر نیست، خشونت هم نیست. علت آن تصادف با ماشین‌ها و کامیون‌ها است. وی ادامه می‌دهد: حالا زمان آن رسیده که شهر از قسمت‌های خصوصی درخواست کمک کند تا آن‌ها هم بتوانند با ارائه اطلاعات صحیح به رانندگان درباره اینکه در چه جاهایی باید از انجام گردش‌به‌چپ خودداری کرد، به افزایش امنیت جانی شهروندان کمک کنند.

Rodriguez گفته که آن‌ها هنوز پاسخی از سوی گوگل دریافت نکرده‌اند اما امیدوارند که گوگل هم از نهادهای خصوصی خوبی باشد که این موضوع را پشت گوش نمی‌اندازد.

دومین درخواست Lander و Rodriguez از گوگل، اضافه کردن گزینه‌هایی برای راننده‌های کامیون با عنوان «استفاده از راه‌های کامیون رو» است. نامه‌ای که به گوگل ارسال شد، نقل از تحقیقی از CityLab در سال 2007 را در بر داشت که بنا بر آن 35 درصد از تصادفات اتفاق افتاده با کامیون‌ها، در راه‌هایی که مناسب کامیون‌ها نبودند صورت گرفته بود.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.