رونمایی از Nubia My Prague؛ باریک‌ترین گوشی هوشمند ZTE

دیروز در لابه‌لای گزارشات تصاویری از گوشی جدید شرکت ZTE  منتشر شد و نشان می‌داد که این گوشی قرار است باریک‌ترین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت باشد. حالا این گوشی باریک ZTE  به صورت رسمی در اروپا رونمایی شده است و ابعادی معادل 147.8 در 72.1 در 5.5 میلی‌متر دارد.

0

این گوشی هوشمند که Nubia My Prague نام دارد، در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک و همچنین یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت اروپا رونمایی شده است.

zte-nubia

Nubia My Prague که یک گوشی هوشمند فلزی است، میزبان اندروید آب‌نبات‌چوبی بوده و یک گوشی رده‌بالا به شمار می‌رود. از مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به برخورداری از صفحه‌نمایش سوپر امولد 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، دوربین پشتی با سنسور 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی و باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین این گوشی هوشمند از یک چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 615 به عنوان پردازنده بهره‌ می‌برد.

ZTE-Nubia-My-Prague-2

Nubia My Prague قرار است در دو نسخه روانه بازار شود. نسخه اول از 2 گیگابایت حافظه رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و قیمتی در حدود 385 دلار دارد و نسخه دوم آن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمتی در حدود 475 دلار عرضه خواهد شد.

ZTE-Nubia-My-Prague-3

ZTE مشخص نکرده است که آیا این گوشی فقط به صورت انحصاری برای کشور جمهوری چک ساخته شده است یا خیر؛ اما این احتمال وجود دارد که در کشورهای دیگر تحت نام دیگری عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.