حالا می‌توانید مسیریابی انجام شده بر روی نسخه دسکتاپ گوگل‌مپس را به گوشی خود ارسال کنید

گوگل‌مپس یکی از پراستفاده‌ترین سرویس‌های رایج در میان کاربران با هدف مسیریابی و مشاهده نقشه مکان‌های مختلف است. این برنامه کلیه‌ قابلیت‌های مورد نیاز برای پیمایش مسیر در شهرها و کشورهای مختلف را داراست.

0

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت گوگل چند ماه پیش عرضه کرد امکان ارسال مسیرها از طریق گوگل سرچ رایانه به دستگاه هوشمند شما است. بدین‌منظور تنها کافی است مقصد خود را وارد کرده و سپس مسیرها را به دستگاه خود ارسال کنید.

اکنون قابلیتی مشابه به برنامه گوگل مپس نیز افزوده شده تا بتوانید مسیرهای مورد نظر خود را از گوگل مپس به دستگاه اندرویدی خود انتقال دهید. با این اوصاف دیگر نیازی به جستجوی همان کلیدواژه‌ها از گوشی خود نخواهید داشت و تنها کافی است کلید Send را از رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ خود بزنید و گوگل به شما امکان ارسال جستجو به گوشی یا تبلت اندرویدی را خواهد داد.

این قابلیت، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود زیرا اکثر ما ترجیح می‌دهیم سفر خود را بر روی رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ، مورد بررسی و آماده‌سازی قرار دهیم. با این تفاسیر رویه یادشده باعث خواهد شد به خوبی از قابلیت‌های گوگل‌مپس بر روی دستگاه‌های مختلف بهره ببرید.

چگونه انجام دهیم؟

به‌منظور دسترسی به این قابلیت از نصب‌ بودن جدیدترین نسخه گوگل‌مپس بر روی گوشی هوشمند خود مطمئن شوید. اکنون کافی است وب‌سایت مپس را بر روی رایانه شخصی یا لپ‌تاپ خود مشاهده کرده و برای یافتن مکان مورد نظر جستجو انجام دهید.

پس از آن گزینه‌ای با عنوان Send to Device مشاهده خواهید کرد. اکنون بر روی این گزینه کلیک کنید تا کلیه دستگاه‌های مرتبط با حساب کاربری گوگل خود را مشاهده خواهید کرد.

دستگاه مورد نظر خود را انتخاب تا هشداری بر روی دستگاه اندرویدی خود با مضمون و گزینه‌ای به‌منظور پیمایش و کنترل مسیرهای آدرسی خاص در پیش روی شما قرارگیرد. با لمس آنچه مشاهده می‌کنید به‌طور خودکار مسیر کاملی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

technodify

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.