این ابزار به شما امکان دانلود برنامه‌های ویندوزفونی بر روی رایانه را خواهد داد

موردی که کاربران ویندوزفونی همواره خواستار آن بوده‌اند، انعطاف بیشتر در نحوه دانلود و نصب برنامه‌های این سیستم‌عامل است. یک درخواست ویژه این کاربران، توانایی دانلود برنامه‌ها از طریق رایانه به جای یک گوشی همراه است. در همین راستا یک ابزار جدید که توسط یکی از کارمندان مایکروسافت درز شده است، این قابلیت را ممکن‌پذیر می‌سازد.

1

این ابزار که نام آن به درستی “دستیار ویندوزفون” تعیین شده در واقع یک ابزار رسمی درون شرکتی مایکروسافت است. Nawzil این نرم‌افزار را در پاسخ به درخواست‌های مکرر کاربران منتشر کرده تا بتوانند کنترل بیشتری بر روی برنامه‌ها داشته باشند. این ابزار درز شده برای همه کاربران قابل استفاده بوده و برای استفاده از آن تنها به ویندوز فون 8.1، نسخه GDR 2 نیاز خواهید داشت.

Nawzil معتقد است این ابزار مورد توجه کاربران زیادی، به‌ویژه افرادی که از ارتباط اینترنتی با سرعت پایین‌تری بهره می‌برند قرار خواهد گرفت. با این وجود وی هشدار می‌دهد که تعداد محدود گوشی‌هایی که توانایی استفاده از به روز رسانی GDR 2 را دارند بدان معنا خواهد بود که همه افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد همین مورد دلیل عدم انتشار رسمی این ابزار است.

در صورتی که شما نیز از این نسخه یادشده ویندوزفون استفاده می‌کنید می‌توانید این ابزار را از وب‌سایت این کارمند مایکروسافت دریافت کنید.

Betanews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی احمدی می‌گوید

    ممنون از ازمعرفی این برنامه خوشبختانه در بیلد جدید 10 که دیروز معرفی شده قابلیت نصب کاملا افلاین برنامه ها اضافه شده فکر کنم خبر خوبی باشه