کاربران آیفون نسبت به کاربران اندروید تمایل بیشتری برای به‌روز کردن گوشی خود پس از دو سال دارند

موسسه تحقیقاتی گالوپ (Gallup) در آخرین گزارشات خود مدعی است دارندگان آیفون هر دو سال یک‌بار هَوس می‌کنند گوشی خود را با یک گوشی جدید به‌روز کنند.

1

بر اساس این تحقیقات، دارندگان آیفون در آمریکا هر دو سال یک‌بار گوشی خود را عوض می‌کنند در حالی که دارندگان گوشی‌های اندرویدی کمتر به تعویض سریع گوشی خود تمایل دارند.

موسسه تحقیقاتی گالوپ آمار دقیقی را از این تحقیقات منتشر کرده است، بر اساس تحقیقات این موسسه ۵۱ درصد از دارندگان آیفون در آمریکا هر دو سال یک‌بار تمایل به تعویض و به‌روز کردن گوشی خود دارند در حالی‌که ۴۰ درصد از دارندگان گوشی‌های اندرویدی در هر دو سال هَوس تعویض گوشی به سرشان می‌زند.

iPhone-users-upgrade

فاصله میان این ۵۱ درصد دارندگان آیفون و ۴۰ درصد دارندگان گوشی‌های اندرویدی را کاربرانی تشکیل می‌دهند که تنها زمانی حاضر به تعویض گوشی خود هستند که گوشی آنها کاملاً از کار افتاده باشد.

iPhone-Users-Upgrade-More-Frequently-Than-Android-Users

بر اساس رای‌گیری اینترنتی تنها ۲ درصد از دارندگان تمامی گوشی‌های همراه در آمریکا حاضر هستند پس از ورود مدل جدیدی از گوشی دلخواه خود سریعاً گوشی را به‌روز کنند.

موسسه تحقیقاتی گالوپ مدعی است این آمار از تعداد ۸۲۳۴ کاربر آیفون و ۶۰۷۲ کاربر اندروید جمع‌آوری شده و نتایج آن بر اساس آخرین سرشماری شهروندان آمریکایی در سال ۲۰۱۲ محاسبه شده است.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    والا من الان یه BlackBerry 9780 رو 6 ساله دارم هنوزم نمیخوام عوضش کنم جالبه که تو این 6 سال نه مشکلی براش پیش اومده نه …. باتریشم عین روز اول شارژ نگه میداره .
    به این میگن گوشی و سیستم عامل !