شایعه: مایکروسافت در حال کار بر روی یک لومیا با دوربین سلفی مجهز به فلش است!

لیکر معروف، Evan Blass که با حساب کاربری توییتر خود یعنی @evleaks شهرت جهانی دارد اخیرا اذعان داشته مایکروسافت در حال کار بر روی تولید اولین گوشی هوشمند سری لومیا مجهز به فلش ال‌ای‌دی در جلو است.

0

پس از پرسش از وی در خصوص اینکه آیا هیچ گوشی هوشمند سری لومیا مجهز به فلش ویژه دوربین جلو عرضه خواهد شد یا نه Blass پذیرفت که اطلاعاتی در این خصوص دارد اما پاسخ وی بسیار سربسته بود و از بیان اطلاعات بیشتر خودداری کرد. با توجه به نزدیکی به زمان عرضه رسمی ویندوز 10 موبایل این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند یادشده نیز همزمان با عرضه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز ویژه گوشی‌های هوشمند مایکروسافت معرفی شود.

این در حالی است که با توجه به روند صعودی استفاده کاربران از عکس‌های سلفی،  شرکت‌های مختلف سیاست‌های خود را در جهت بهره‌گیری از قابلیت‌های بهتر در گوشی‌های هوشمند جدید به‌منظور برآورده کردن نیازهای کاربران تغییر داده‌اند. حتی شایعاتی از به‌کارگیری فلش ال‌ای‌دی در کنار دوربین جلویی نسخه بعدی آیفون نیز به گوش می‌رسد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.