تماشا کنید: مایکروسافت چگونه با هولولنز خود به یاری پزشکان آینده خواهد آمد!

مایکروسافت چندی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود در کنار نسخه جدید ویندوز 10، از قابلیت ها و کاربردهای مختلف هدست واقعیت مجازی خود که هیچ شباهتی به نمونه های مشابه رایج در بازار ندارد سخن به میان آورد؛در همین رابطه امروز شاهد انتشار ویدئوی تبلیغاتی دیگری از هولولنز هستیم که در عرصه علوم پزشکی به خدمت گرفته شده است.

0

به گفته مایکروسافت، قابلیت‌های هولولنز محدودیت نداشته و با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود دنیای مجازی را به واقعیت تبدیل کنید. هرچند برقراری ارتباط این محصول با کنسول بازی ایکس‌باکس می‌تواند انقلابی در صنعت گیم ایجاد کند، با این حال هولولنز هم‌اکنون در عرصه‌های دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

ردموندی ها به تازگی ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را از به کار گیری هولولنز در دانشگاه Case Western منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد از واقعیت مجازی به چه میزان می‌توان در امور آموزشی استفاده کرد.

همان‌طور که در ویدئو فوق به آن اشاره شد، دانشجویان می‌توانند با ورود به دنیای هلوگراف و قابلیت دید field، به صورت مجازی آناتومی کامل بدن انسان را بدون نیاز به هیچ نوع کالبدشکافی موردبررسی قرار دهند. توسط این محصول می‌توان بدن انسان را در لایه‌های مختلف شبیه‌سازی کرد و محیطی به دور از استرس را برای دانشجویان پزشکی که از روبه‌رو شدن با جسد اجتناب می‌ورزد فراهم آورد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.