سامسونگ نام تجاری «گلکسی تب اس پرو» را ثبت کرد

شرکت سامسونگ خود را برای معرفی دستگاه‌های هوشمند جدید در نیمه دوم سال 2015 آماده می‌کند. در این بین گزینه‌هایی مانند گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در لیست معرفی قراردارند و اکنون خبرهایی از احتمال معرفی یک تبلت با مشخصات بالا نیز منتشر شده است.

0

این در حالی است که شرکت سامسونگ نام تجاری گلکسی تب اس پرو را نیز ثبت کرده است. با این اوصاف هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص مشخصات این تبلت منتشر نشده است. با توجه به سابقه شرکت‌ها در ثبت و البته عدم تولید برخی محصولات حتی این احتمال وجود دارد که چنین دستگاهی هیچ‌گاه تولید و عرضه نشود.

از سوی دیگر بیش از یک سال از آخرین آپدیت در سری محصولات گلکسی تب اس می‌گذرد. این بدان‌معناست که می‌توان انتظار معرفی چنین محصولی را از سامسونگ داشت. مدت‌هاست که خبرها و شایعات مختلفی نیز در خصوص معرفی گلکسی تب اس 2 نیز شنیده می‌شود و اخباری متفاوتی از مشخصات، بنچمارک‌ها و حتی جنس بدنه این تبلت بارها و بارها به طور غیر رسمی منتشر شده است.

اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سامسونگ صورت نگرفته اما در ظاهر امر تب اس 2 به مشخصاتی خوب تجهیز خواهد شد که شامل تراشه Exynos 7420، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری‌های 3580 و 5870 میلی‌آمپر ساعتی ( بسته به سایز) است. این تبلت با مشخصات خوب می‌تواند پسوند پرو را نیز یدک بکشد!

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.