iOS 9 پوشه‌های جداگانه‌ای برای اسکرین‌شات‌ها و عکس‌های سلفی خواهد ساخت

در صورتی که از سیستم‌عامل iOS استفاده کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که اسکرین‌شات‌ها و عکس‌های سلفی که می‌گیرید در یک پوشه واحد قرار می‌گیرند. این امر، جستجو و یا حذف یک عکس در میان انبوه تصاویر را مشکل خواهد کرد.

0

از همین رو در iOS 9، شرکت اپل پوشه‌هایی خاص را به‌منظور سازمان‌دهی بهتر عکس‌ها ایجاد کرده است. این پوشه‌ها حاوی زیر پوشه‌هایی به‌منظور جداسازی عکس‌های سلفی و اسکرین‌شات‌ها هستند. پوشه سلفی به‌طور ویژه عکس‌هایی که توسط دوربین جلوی گوشی گرفته می‌شوند را در خود جای خواهد داد. در آزمایشات انجام شده مشخص شد که هیچ الگوریتمی به‌منظور تشخیص چهره به کار گرفته نشده و این بدان معناست که این پلتفرم تنها بر اساس وضعیت و حالتی که دوربین را استفاده می‌کنید اقدام به دسته‌بندی تصاویر می‌کند.

این موضوع در خصوص پوشه اسکرین‌شات‌ها نیز صادق بوده و تصاویری که با استفاده از فشردن کلید هوم و کلید خاموش و روشن (به‌منظور گرفتن اسکرین‌شات) ایجاد می‌شوند به‌طور خودکار در این پوشه‌ها قرار می‌گیرند. سوال اصلی اینجاست که چرا عرضه این قابلیت توسط اپل تا این حد به تاخیر افتاده است؟!

با این تفاسیر در صورتی که شما هنوز iOS 9 را نصب نکرده‌اید و به دنبال روش‌های جایگزین به منظور دسترسی به عکس‌های موجود بر روی گوشی خود هستید بد نیست بدانید که در حال حاضر نیز برنامه‌های رایگانی مانند Screeny نیز به‌منظور جستجو و حذف اسکرین‌شات‌ها وجو دارند.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.