وال‌استریت‌ژورنال: اپل سفارش تامین قطعات ۸۵ تا ۹۰ میلیون آیفون ۶ اس را داده است

هرچه به موعد معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند اپل نزدیک می‌شویم، شایعات مرتبط  درز کرده با آن نیز رو به افزایش است. در همین رابطه به تازگی وال‌استریت ژورنال پیش‌بینی کرده که آیفون 6 اس و 6 اس پلاس می‌توانند موفقیت اپل در سال آینده را تضمین کنند.

0

بنا به گزارش این موسسه، اپل سفارش تأمین قطعات ۸۵ تا ۹۰ میلیون آیفون ۶ اس را برای روزهای پایانی سال جاری داده است. این شرکت تغییری در اندازه صفحه‌نمایش نسل بعدی گوشی هوشمند خود ایجاد نکرده، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون 6 اس دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و آیفون 6 اس پلاس دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی است؛ البته بر اساس اطلاعات قبلی امسال شاهد معرفی یک نسخه 4.5 اینچی از این محصول نیز خواهیم بود.

لازم به ذکر است که اپل سال گذشته برای تولید نسخه‌های فعلی آیفون، 70 تا 80 میلیون قطعه سفارش داده بود. اصلی‌ترین عاملی که کارشناسان معتقدند باعث افزایش فروش این محصول در تعطیل سال گذشته به میزان 75 میلیون نسخه گردیده، تولید آیفون‌هایی با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از 4 اینچ بود. هرچند امسال تغییری در ابعاد صفحه‌نمایش گوشی هوشمند آیفون ایجاد نشده، با آن حال در آن‌ها شاهد به کار گیری فناوری انحصاری فورس تاچ تجهیز هستیم.

قابلیت مذکور به کاربر این امکان را می‌دهد که در برابر میزان فشار وارده بر صفحه‌نمایش، عملکردهای متفاوتی را تنظیم نماید. به بیانی ساده‌تر، اگر هنگام لمس کردن صفحه‌نمایش دستگاه خود فشاری بیش از حد معمول وارد نمایید، قابلیت‌های متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت که در غیر آن صورت امکان دسترسی به آن‌ها را نخواهید داشت. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آیفون 6 اس می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، یک چیپست قوی‌تر برای پشتیبانی از LTE، بدنه از جنس آلومینیوم 700، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسور واید با وضوح 8 مگا پیکسل و تراشه جدید A9 اشاره کرد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.