معرفی نسخه جدید بازی ریمن توسط Ubisoft Montpellier

خبر خوب برای دوستداران بازی ریمن اینکه Ubisoft Montpellier نسخه جدیدی از این بازی را عرضه کرده است و خبر بد اینکه این نسخه تنها مخصوص گوشی‌های همراه و تبلت‌ها است.

3

Ubisoft Montpellier که پس از عرضه نسخه‌های با کیفیت از بازی‌ها تحت پشتیبانی یوبی‌سافت به شهرت رسید در کارنامه خود بازی‌هایی مانند Beynod Good & Evil، Rayman Origins، Rayman Legends، ZombiU و Valiant Hearts: The Great War را می‌بیند. این استودیویی فرانسوی این‌بار نسخه جدید بازی ریمن را تحت عنوان Rayman Adventures برای پلتفرمی خاص یعنی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها معرفی کرده است.

برخلاف نسخه‌های پیشین ریمن مانند Jungle Run و Fiesta Run این‌ نسخه از بازی ریمن به نوعی طراحی نشده که شخصیت اصلی داستان به طور خودکار اقدام به دویدن در بازی بکند. در واقع گیمر محدوده وسیع‌تری از جابجایی‌ها و کاوش در محیط‌های مختلف از قلعه‌های عجیب و غریب تا سرزمین‌های اسرارآمیز را در طی بازی تجربه خواهد کرد.

به‌همراه ریمن، دوست وایکینگش Barbara نیز باید صحنه را آماده حضور تخم‌مرغ‌های جادویی کند. این بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه قابل اجرا بوده و به‌نظر می‌رسد بر روی صفحه‌نمایش‌هایی مانند رتینا عالی به نظر برسد. در ویدئوی منتشره می‌توانید نیم‌نگاهی به تریلر این بازی بیندازید.

Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    دوستان نسخه اندرویدی بازی رو الان دانلود کردم خیلی عالی
    میتونید دانلود کنید :
    http://www.dl.farsroid.com/game/Rayman-Adventures-1.0.0.200(www.farsroid.com).apk

    http://www.farsroid.com/rayman-adventures-android/

    ممنون از شما بابت معرفی

    1. هادی می‌گوید

      چرا هرچی دانلود میکنم از همه جا تو کانکت سرور میمونه ….داغونم کرده چند روزه ..اگه واقعا شما اجرا کردید راه حل رو بهم بگین خیلی عاشق این بازی ام….کممممممممممممک

  2. عرفان ایزدی می‌گوید

    عاشق این بازیم