سونی اپلیکیشن Live Screen Streaming را برای استریم زنده صفحه‌نمایش گوشی‌های اکسپریا منتشر کرد

هرچند روش‌های مختلفی برای تهیه اسکرین شات از صفحه‌نمایش دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید وجود دارد، با این حال به ندرت برنامه‌هایی توسعه یافته‌اند که به کاربران امکان استریم زنده صفحه‌نمایش را می‌دهند، از این رو شرکت ژاپنی سونی به تازگی این قابلیت را برای سری تازه معرفی شده زد 4 با انتشار اپلیکیشنی فراهم کرده است.

0

شرکت سونی با معرفی اپلیکیشن Live screen streaming سرویس استریم صفحه‌نمایش را به دنیای اکسپریا وارد کرده است. البته لازم به ذکر است که این برنامه هم‌اکنون تنها از بالا رده‌هایی همچون اکسپریا زد 3+، زد 4 و تبلت اکسپریا زد 4 پشتیبانی می‌کند، با این انتظار می‌رود در نسخه‌های بعدی با محصولات دیگر این شرکت سازگاری داشته باشد.

Live screen streaming این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که به صورت لحظه‌ای بتواند هر آنچه بر روی صفحه‌نمایش دستگاه خود نمایش داده می‌شود را بر روی یوتیوب و Twitch به اشتراک بگذارد. بدون شک این قابلیت برای علاقه‌مندان به گیم کاربردی‌تر خواهد بود، زیرا می‌توانند بازی‌های انجام شده بر روی گجت خود را با دوستانشان استریم کنند.

sony_xperia_streaming-640x560

البته این اولین باری نیست که سونی اقدام به انتشار چنین برنامه‌هایی می‌کند، زیرا سال گذشته نیز گوشی‌های اکسپریا زد 3 و زد 3 کامپکت را به قابلیت تصویربرداری از صفحه‌نمایش تجهیز کرده بود. کار با اپلیکیشن Live screen streaming بسیار ساده بوده به طوری که تنها کافیست کیفیت ویدئو ارسالی را بر اساس پهنای باند اینترنت خود تنظیم کنید و سپس برنامه به صورت خودکار مابقی کارها را انجام می‌دهد.

whatsapp

Google-Play-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.