گلکسی J2 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از پردازنده اگزینوس 3475 بهره خواهد برد

سامسونگ از دیرباز علاقه خاصی به در اختیار گرفتن میانه بازار گوشی‌های هوشمند داشته، از این رو هرچند وقت یک بار حجم انبوهی از گوشی‌های میان رده خود را به بازارهای در حال توسعه همچون جنوب شرقی آسیا عرضه می‌کند.

2

اگر یکی از دوستداران برند سامسونگ باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت سری J گوشی‌های هوشمند میان رده خود را با قیمت مقرون به صرفه در سال گذشته راهی بازار کرد. در همین رابطه به نظر می‌رسد این سری به زودی میزبان عضو جدیدی تحت عنوان گلکسی J2 خواهد بود که برای اولین بار از پردازنده اگزینوس 3475 بهره می‌برد.

بر اساس شنیده‌ها، گلکسی J2 که هم‌اکنون با کد داخلی SM-J200F شناخته می‌شود یک میان رده بوده و هم‌تراز با دیگر اعضای خانواده خود همچون J1، J5 و J7 می‌باشد. به گفته وب‌سایت SamMobile که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ محسوب می‌شود، این محصول در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 3475 بوده که بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده است. لازم به ذکر بوده که اگزینوس 3475 پردازنده‌ای نونهال و ناشناخته بوده، بر این اساس J2 اولین گوشی هوشمند ساخت سامسونگ است که از این تراشه بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی J2 می‌توان به صفحه‌نمایش 4.5 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 480 در 800 پیکسل، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو اس‌دی، دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسوری با وضوح 2 مگا پیکسل، باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از نسخه 5.1.1 سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حبیب می‌گوید

    راست میگه من ۵ ساله دارمش

  2. صابر می‌گوید

    اصن صفحه نمایشش tftنیست بلکه سوپر اولده بعدش هم 4.7 اینچ رام هم 1 هستش نه 1.5